Gjest Taxi Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Kjæresten og jeg planlegger sydentur. Det blir i mai eller juni vi skal reise. Vi er egentlig veldig usikre på hvor vi vil.... Hvilket reisemål ville du valgt av: Gresk øy (Skiathos? Kreta?) Algarve, Portugal Mallorca Tenerife Egypt Det vi er ute etter er sole seg, bade, slappe av. Fine strender og et koselig sted. Litt romantisk Ikke by og partyliv!
Gulltopp Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg ville valgt å reise til den greske øya Milos, rett og slett fordi det er en nydelig øy og fordi det ikke er et typisk turiststed. Edit: kan du velge kun mellom Kreta og Skiathos av de greske øyer? Av disse ville jeg valgt Skiathos, men hvis dere drar til Kreta så vil jeg anbefale sørsiden av øya, der er det langt mindre turister enn på nordsiden. Endret 8. januar 2007 av Gulltopp
Gjest Taxi Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Jeg ville valgt å reise til den greske øya Milos, rett og slett fordi det er en nydelig øy og fordi det ikke er et typisk turiststed. Edit: kan du velge kun mellom Kreta og Skiathos av de greske øyer? Av disse ville jeg valgt Skiathos, men hvis dere drar til Kreta så vil jeg anbefale sørsiden av øya, der er det langt mindre turister enn på nordsiden. ← hehe nei nei, ikke bare skiathos eller kreta som er aktuelt av greske øyer!! så takk for forslag men blir i så fall en øy det går an å lande på, så det ikke blir båt osv...
Gulltopp Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 OK Du kan fly til Milos fra Athen hvertfall! Det gjorde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå