Fat Sally Lee Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Går det an å gjøre f. eks et dokument laget i InDesign om til en nettside på en enkel måte? Hvordan gjør en i så fall det?
Gobi Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Har ikke testet indesign noe særlig, men tok ett kjapt søk og fant denne linken. Hjelper den? http://www.senecadesign.com/designgeek/indesign.html .
Fat Sally Lee Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Tusen takk, Gobi! Skal sjekke ut linken nå Har sjekket mye rundt selv, men har ikke fått noe godt svar.
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Ordrett fra min nerdete sønn som virkelig har peiling. Jeg skjønner ikke en døyt. Eksportere fila til et bilde. Laste det inn i ImageReady (en del av photoshop). Der kutter du opp bildet og eksporterer det som en html.fil med medfølgende mappe med de oppkuttede bildene. I html. fila som du har kuttet opp bli konvert til en tabell slik at du kan jobbe videre med det.
Fat Sally Lee Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2007 Ah, takk, Persille (og sønnen). Akkurat som jeg trodde. Hadde håpet det skulle være en enklere måte å gjøre det på, men nå fikk jeg i hvert fall et klart svar. Tusen takk, begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå