GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 #1 Skrevet 8. januar 2007 Noen som følger med på Eastenders på BBC? Hehe, jeg Elsker det! Og er en ivrig seer.. (Er halvt Engelsk til mitt forsvar..), men alle andre syntes jo det er verre enn Cæsar hehe. Går bare på litt dumme tider nå syntes jeg.
Barbarella Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 JA! Jeg følger med på Eastenders! Synes det er veldig dumt de har endret sendetidene, for det er ikke alltid jeg får se det i helgene.
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2007 På bbc.co.uk finner du en egen side om Eastenders, der får man full rapport om alt som har skjedd de siste episodene Der forteller de alt! veldig fint om man ikke får sett det en helg
Arkana Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 *rekker opp hånden* Jeg følger med. Kan ikke skryte på meg engelsk statsborgerskap, men jeg har bodd i England da. Jeg er vanligvis også veldig anti-såpeserier og ser ingen andre enn EastEnders, men hvorfor jeg liker denne så godt kan jeg ikke helt forklare. Jeg er skikkelig anglofil da, så det har vel litt med saken å gjøre. Litt dumt at de ligger en uke foran oss i England, for det hender jeg ikke klarer å styre min nysgjerrighet og går inn på siden og leser hva som skjer. I forrige uke f.eks, da kunne jeg ikke tro at Pauline døde, hun som har vært der så lenge. Så da måtte jeg bare sjekke.
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg vet! Ble helt sjokkert!! Men tror ikke Sonia har gjort det jeg da.. Eller... hmm... vanskelig å si...
Gjest Orinoco Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Følger med fra tid til annen, blir ikke så ofte jeg får sett det etter at de byttet sendetid. Men har Pauline dødd? Jeg må lese på EE sidene skjønner jeg!
Arkana Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Men har Pauline dødd? Jeg må lese på EE sidene skjønner jeg! ← Ja, hun døde 1. juledag. Hun falt om ved Arthurs benk i parken, og det er enda ikke sikkert hva hun døde da. Muligens hjertet (hun hadde høyt blodtrykk), men hun hadde også en krangel med Sonia like før hvor Sonia klappet til henne og hun frykter at det kan ha hatt noe med saken å gjøre.
Barbarella Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Jeg fikk ikke se da Sonia klappet til Pauline. Slo hun skikkelig hardt, eller? Gikk Pauline i bakken og slo hodet?
Arkana Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Jeg fikk ikke se da Sonia klappet til Pauline. Slo hun skikkelig hardt, eller? Gikk Pauline i bakken og slo hodet? ← Ja, hun slo såpass hardt at Pauline falt i bakken.
Blåklokke Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har fulgt med på serien i mange år, og det er den eneste serien jeg følger meg på ! Synes også det er dumt med de nye sendetidene, i helgene er det lett å glemme det. Har satt på alarm etc. for å huske å se på eller ta det opp.. Men synes det var mye hyggeligere å sette seg ned halv åtte på kvelden og kose seg i ukedagene slik det var før ! Fikk "sjokk" da Pauline døde, hun var jo en av de eldste i serien og var så "sammenfiltret" med de fleste andre karakterene. Det var tydelig at de hadde lagt opp til dødsfallet ved at hun ble så ufordragelig på slutten. Vi skulle kanskje ikke savne henne så veldig ? Synes forøvrig at Stacys forførelseskunster blir mer og mer slitsomme å se på. Og familien Fox, give me a break, de jentene er alltid så sure og negative ! Men jeg må jo se på da og glede og ergre meg videre !
punkyB Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Jeg følger også med - enten via sendingene eller nettsidene. Enig i at tidspunktet ikke er det beste. Synes vel som såpe at den er forh. normal for det. Ikke helt gjennomsyret av alskens normale og unormale intriger.
Arkana Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Det var tydelig at de hadde lagt opp til dødsfallet ved at hun ble så ufordragelig på slutten. ← Ja, kanskje det? Men samtidig har hun vært ufyselig veldig lenge da, selv om det trappet opp den siste tiden. Jeg mener å huske at hun på 80-tallet var betydelig mer fornuftig, en sånn som andre gikk til for råd, en som snakket fra levra og visste å se ting mer objektivt. Etterhvert har hun bare blitt egoistisk og sur, så jeg tror ikke jeg kommer til å savne henne, men det blir rart å ikke se henne. Hun har tross alt vært fast inventar fra begynnelsen. Ian er vel den eneste som har vært med siden starten, men jeg husker han faktisk ikke så godt fra den første tiden så jeg føler vel ikke helt at han har vært der så lenge. Da husker jeg faktisk Dot bedre.
Blåklokke Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Arrrgghj ! Tok så klart feil og klarte å ta opp lørdagens episoder to ganger !! Men gjett om jeg skal sitte klar kommende lørdags formiddag, da kan telefonen og dørklokken ringe det den vil, jeg rikker meg ikke ! Og så trist, men vakkert det var da to hestene med den blomsterkledde vognen bragte Paulines kiste til Albert Square. Hjalp liksom ikke hvor sur og ufordragelig P. hadde vært da, hadde klump i halsen... Og for en dramatisk slutt, da politiet kom til kirken på slutten. Skal stålsette meg og ikke titte på nettsidene til BB før helgen..
Barbazoo Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Dette var skikkelig artig! Tenk å finne en norsk Eastenderstråd! Trodde jeg var den eneste som fulgte med, jeg.. Som regel ser folk litt rart på meg når jeg nevner favorittsåpa mi - men nå vet jeg at jeg ikke er alene! Er forresten helt enig med dere som ikke er fornøyd med sendetidene, det var bedre før. - Barbazoo -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå