Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått Sims 2 til pc.....Men hver gang jeg skal spille det så blir pc´en for varm og skrur seg av! Får kanskje spilt i 10-15 min....

Noen som har hatt det samme problemet og som har funnet en løsning på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem selv. Vi har en bærbar PC hvor dette skjer. Trodde det var for maskinen ble for varm jeg..... nå skal denne PC på service...

Skrevet

Her har eldstejenta fått Sims 2 til jul. Hun klager på at maskinen rbeider så sent at hun ikke får gjort stort... Vi har også bærbar pc. Mulig en feil i spillet eller???

Gjest Maxagaze
Skrevet
Jeg har fått Sims 2 til pc.....Men hver gang jeg skal spille det så blir pc´en for varm og skrur seg av! Får kanskje spilt i 10-15 min....

Noen som har hatt det samme problemet og som har funnet en løsning på det?

Bruk støvsugeren på hybelkaninene inni ! Hvis det er en stasjonær da..

Skrevet

Det er bærbar pc jeg har også..... De gangene jeg har bygd opp pc,sånn at vifta har fått større avstand fra bordet så har jeg kunnet spilt lengre! Så det er jo at pc´en blir for varm.....Men skulle gjerne hatt en løsning på det.....Får jo ikke byttet spillet heller:(

Skrevet

Fungerer helt fint på min stasjonære, men maskinen blir varm, ja, og hører at vifta jobber fryktelig hardt innimellom. Noen ganger må jeg skru av hele greia fordi vifta bråker så forferdelig ...

Gjest Maxagaze
Skrevet
Det er bærbar pc jeg har også..... De gangene jeg har bygd opp pc,sånn at vifta har fått større avstand fra bordet så har jeg kunnet spilt lengre! Så det er jo at pc´en blir for varm.....Men skulle gjerne hatt en løsning på det.....Får jo ikke byttet spillet heller:(

Senk temperaturen i rommet! Og ta tykk genser på ! :ler:

Næh, men hvis ikke maskina klarer å kjøre spillet uten å koke over må du nesten bruke en anna.. f.eks en stasjonær.

Mister en del mobilitet da, men.. kjølingen i en stor kasse er som regel bedre enn i en liten..

Gjest gjesta
Skrevet
Her har eldstejenta fått Sims 2 til jul. Hun klager på at maskinen rbeider så sent at hun ikke får gjort stort... Vi har også bærbar pc. Mulig en feil i spillet eller???

Det høres mer ut som maskinen har for lite RAM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...