Gå til innhold

shit, jeg gjorde det... hva nå?

Anbefalte innlegg

Gjest fruvetikke
Skrevet

Av og til gjør man rare ting

Jeg har flyttet ut fra min kjære, etter fire år

og det verste er at jeg...elsker?.. ham enda

men som en kjæreste eller en storebror?

vet ikke vet ikke vet ikke

og jeg lyver hvis jeg ikke sier at jeg har møtt en ny

som ga meg et "puff"

og fantastisk sex.. :D

men som jeg ikke tror er mannen med stor M

Så er man jo ikke hverken 24 25 26 27 28 eller 29 år gammel lenger

og jeg vet ikke helt hvordan man er singel

eller hvor lei seg man skal være

når man selv velger å bryte ut av et langt

og BRA forhold... på mange måter

betraktninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve på nytt med han du var sammen med i 4 år, hvis du fortsatt elsker han og han elsker deg? Er jo verdt et forsøk, går det ikke, så går det ikke. Men tenk om det går fint da? Hva om dere innser at det virkelig er dere som hører sammen? Jeg kan jo ikke fortelle deg hva du skal gjøre, det er helt opp til deg selv. Men vil bare si det at grip sjansen før det er for sent....

Lykke til... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Skjønner at du ble litt vild etter ett møte med en fyr som gir bra sex.

Man blir litt skrullete da.

Gjest indiangranny
Skrevet

Gresset er ikke grønnere på den andre siden,det tror bare kua.

:D

hilsen

Skrevet

Når man har vært i et parforhold lenge, blir hverdagen litt grå, og man savner å være nyforelsket.

Jeg sliter litt selv med å huske at man ikke kan være stormforelsket bestandig...

Husk at hverdagen alltid kommer etter en stund, det gjelder bare å gjøre det beste ut av den... :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil gjerne ha en oppdatering om hvordan det går etterhvert. Om det var riktig av deg, og om det var slik du ville ha det.....

Har vært sammen med kjæresten min i ni år og drømmer ofte om å være fri og singel. Hverdagen kan være ganske vanskelig, men det er jo riktig at man kun er nyforelsket i begynnelsen. Alltid litt usikker på om jeg har valgt den rette...om jeg virkelig elsker ham, osv...

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Umh, hvis man drømmer om noe annet enn det man har, så må det jo egentlig være noe som er veldig galt. Det er litt bad å gå i et forhold man egentlig ønsker seg ut ifra, i alle fall uten å snakke om det.

WildThing

"jeg kan tilgi deg, men jeg greier ikke glemme"

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med det siste innlegget her, fra WILD.

Er dere virkelig så forvirra jenter?

Ærlig talt, skjerp dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og hvis dere føler det på denne måten, så vær singel da!

Jeg tror dere må være veldig usikre på dere selv.

Tror dere ikke at dere fortjener å bli elsket eller................ :kul:

Det fortjener dere så absolutt. Samtidig håper jeg at mennene deres finner en kvinne som setter pris på kjærligheten han har å gi. For han fortjener så mye bedre enn dere!

Ante ikke at det fantes så mange forvirrede mennesker jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jepp du har gjort noe dumt, rett og slett driti deg ut!

Bare fordi en kåt smiskefyr hadde lyst på litt.

Shame on you!

Kvinnfolk!

Gjest fruvetikke
Skrevet

:hoho: Gutter da...ikke vær så bitre

det er forskjell på å åpent bedra sin kjære, og det å gå på en smell og deretter ta konsekvensen av det. Jeg gjorde det siste. Det er ikke riktig rekkefølge kanskje, men sukk så ordinært.

Veldig mange forhold er egentlig bra, i den forstand at man krangler ikke, ler sammen er bestevenner osv. Noen kan leve lykkelig på den måten, andre har behov for å ha noe mer i tillegg.

Slike forhold trenger ofte et lite puff før de får den skjebnen de fortjener. Jeg tror ikke min x ville satt pris på at jeg var hos ham resten av livet hvis jeg egentlig ikke elsket ham. Ikke kom med crap om at man ikke kan være forelsket resten av livet.. ALLE VET DET! Det er ikke det jeg vil heller. Men jeg vil være det av og til....

Så, nå treffer jeg denne nye og har det egentlig veldig bra... men rart er det, og sikker blir man aldri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...