Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som jobber som flyvertinner her? Jeg har fullført initial cabin crew kurs, og fikk jobb. Men det var dårlig timing (og dårlig selskap...) så jeg takket nei.

Nå angrer jeg... og vil prøve igjen :) Noen som har noen gode tips/råd til meg på veien? Har jobbet innen reiseliv, servering og kundeservice i mange år.

Jeg har samboer, dette gjør det litt vanskelig for meg... men vil ikke gi opp drømmen heller.

Har alltid elsket fly....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Litt o.t. men vet du at du har veldig likt nick som en annen her? Kanskje en idè å bytte?

Skrevet

Er det ikke sånt man bruker PM til, eller skriver på det forumet man kan skrive private beskjeder til hverandre? Ikke så mye med sp mitt å gjøre.

Men jeg kan alltids bytte :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Er det ikke sånt man bruker PM til, eller skriver på det forumet man kan skrive private beskjeder til hverandre? Ikke så mye med sp mitt å gjøre.

Men jeg kan alltids bytte :)

Jo det har du rett i, beklager så mye.

Skrevet

Jeg bare søkte på jobb som flyvertinne og fikk jobben. Hadde bare vdg skole fra før,så du har jo absolutt mer erfaring enn meg. Søk på det som er ledig, skriv åpne søknader og ta nødvendige telefoner :)

Skrevet

Åh :) så bra da! Hvor jobber du? Lenge siden du fikk jobben? Vil jeg også.... Og skal skal skal... :)

Skrevet
Åh :) så bra da! Hvor jobber du? Lenge siden du fikk jobben? Vil jeg også.... Og skal skal skal... :)

Ja, dette er noen år siden. Sterling ;) Lykke til.

Skrevet

Ring flyselskapene som virker interessante. Fortell dem at du er interessert i jobb og at du har utdanning om det fra før.

Så hvis du er heldig så finner de en stilling til deg. Evt setter deg på en liste. Iom du har erfaring så er du sikkert en attraktiv søker!

Skrevet

Jepp!

jeg søkte på et selskap jeg ønsket meg inn i :)

jeg fikk intervju :)

de ringte meg dagen etter... :)

...nå er jobben MIN!!! :) (om jeg består 5 ukers trening da selvfølgelig.. men siden jeg har tatt et maken kurs før, og bestod med glans, tror jeg dette går fint)

JIPPI :)

Skrevet
Jepp!

jeg søkte på et selskap jeg ønsket meg inn i :)

jeg fikk intervju :)

de ringte meg dagen etter... :)

...nå er jobben MIN!!! :) (om jeg består 5 ukers trening da selvfølgelig.. men siden jeg har tatt et maken kurs før, og bestod med glans, tror jeg dette går fint)

JIPPI :)

Gratulerer! Hvilket selskap har du fått i om jeg kan spørre?

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_Annie_*
Skrevet

Hei,

Jeg ønsker å skifte yrke. Er veldig komplisert på jobben min nå..(personlige greier) Har jobbet som servitør i Color line i tre år. Før det jobbet jeg som servitør, ca. 4 år tilsammen, på land. Vurderte å være i lufta istedet. Er utdannet servitør, og kan norsk, svensk, engelsk, og noe tysk..

Håper det er noen flyvertinner her som kan fortelle meg litt om hvordan det er å jobbe høyt oppe i lufta.

Hvordan er arbeidsdagene deres?

Er det 14 dager på og 14 dager av? eller færre?

Hvordan begynner og slutter arbeidsdagen deres?

Dere som jobber på innenlandsruter..drar dere hjem på ettermiddagen/kvelden?

Håper noen tar seg litt tid å svare. På forhånd, Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...