Gå til innhold

Noe for de shoppingglade

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan, men jeg dumpet innom en side som reklamerer for VIP-kort med gode rabatter innen flere arenaer:

"Vipkort Norge har i løpet av kort tid blitt Norges største fordelsklubb, målt i omsetning, antall kunder og antall brukersteder. Vipkortet er et personlig fordelskort som eksempelvis gir produktrabatter, fri/fortrinnsrett i kø på ute/spisesteder, tilgang på arrangementer og lignende.

Brukerstedenes omfang varier fra hverdagsbutikker til mer eksklusive butikker for spesielle anledninger. De fleste bransjer, lavpris eller kvalitetspris produkter, kjente eller ukjente aktører er representert. " (sitat fra VIPkort Norge)

Må jo være noen shoppinggale livsnytere her inne som kunne hatt glede av det :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg gidder å betale 200 i etablering og 150 kr måneden for et kort.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Ikke jeg heller, men sikkert noen som gjør det og :)

Skrevet

Jeg tror uansett jeg ville følt meg ganske Harry om jeg hadde dratt frem et VIP kort for å komme først i køen på et utested ;)

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Jeg tror uansett jeg ville følt meg ganske Harry om jeg hadde dratt frem et VIP kort for å komme først i køen på et utested ;)

Bare å holde seg unna dette selskapet. Søker dere litt på nettet finner dere en hel haug med klager fra misfornøyde kunder som blir lovet en hel masse tull. I tillegg er det visst nærmest umulig å melde seg ut av denne klubben og man blir stadig tilsendt regninger og inkassovarsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...