Pimbila Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har hørt masse om dansematte og dansespill for ps2, men aldri merket meg navn. Har du noen erfaring med slike spill? Kan du anbefale det? Finnes det mange forskjellige? Hva er best for barn i førskolealder?
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 DDR (dance dance revolution), Dancing Stage MegaMix + Dance Mat Bundle, Dance Uk har ihvertfall spill og matter
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Hvem alder det passe for, vet jeg ikke. Jeg regner med du kan gå til Spaceworld, Freerecord shop, osv så vet de det meste. Jeg nevnte noe som finnes, men tror du får mange andre også Det er ihvertfall utrolig gøy, og veldig fin trening Om det er til små barn du skal ha det til, så tror jeg at jeg har sett noe slikt i lekebutikker?
Gjest _Leela_ Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Har prøvd dansespill med matte på vorspiel og syntes det da var vanvittig gøy. Endte derfor opp med å kjøpe et selv (PS2). Har et Dance UK spill med tilhørende Dance UK matte og må si jeg er skuffet over dette. Så vurderer igrunn og kjøpe et annet spill med en annen matte (Joytech dansematte). Så gi gjerne tilbakemelding om du finner et spill som du virkelig liker. :-D
Gjest Orinoco Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har Dance UK XL og det er ikke noe bra. Prøvde Dancing Stage eller noe i jula, det var morro det Dancematta mi er fra Joytech, og den er derimot bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå