Gå til innhold

Bryllupsreise? Krig?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg er så beskymret for bryllupsreisen vår :(

Vi har bestilt tur til Malaysia den 2 Juni! Vi har hele tiden gledet oss til å dra i og med at vi drar rett på bryllupsreise etter bryllupet den 31 Mai..

Skal dere på bryllupsreise til sommeren?

Det er jo dumt og måtte beskymre seg for en ting man skulle glede seg til, den koster jo også bortimot 40000,- og det er mye penger!

:cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

La oss si det slik. Man kan ikke slutte å leve fordi det er mulighet for Krig. Det er krig hver dag i verden og det har alltid vært sjanse for at det kan skje noe. Man er bare mer obs på alt dette nå. Nei nyt bryllupsreisen deres det synes jeg virkelig. Elsker selv og reise og ville så absolutt ha reist til Australia som vi planla nå i sommer, men det er noe annet en terror og krig som holder meg tilbake akuratt nå :wink:

23+4 :D

Skrevet

Vi skal også gifte oss 31 mai og dra på bryllupsreise 2 juni! Gleder meg masse! Har ikke orket å bekymre meg for krig i forhold til bryllupsreisen, men er redd for at det skal bli krig av helt andre grunner :-? Men har insett at det ikke er noe jeg alene har kontroll over, livet må gå videre. Hvorfor bekymre seg for noe du ikke har noen særlig kontroll over, du har sikkert nok av andre ting å tenke på i forbindelse med bryllupet! Skulle det bli krig er det i alle fall mye verre for de stakkars menneskene som bor i regionen og virkelig blir rammet av det, bekymre deg heller for det... Uansett tror jeg ikke det er noen fare verken å reise til Malaysia eller andre steder. Så slutt å bekymre deg for bryllupsreisen din (det går nok bra, skal du se!)

Skrevet

Nå er det jo fremdeles en stund til dere skal reise. Jeg ville ikke bekymret med ennå. Det kan skje mye på tiden fram til juni, både den ene og den andre veien. Slik som situasjonen er nå, ville jeg ikke nøle med å reise. Så se det an frem til avreisedato. Det er mitt råd.

Og så er det jo som det blir sagt her. Man kan ikke slutte å leve normalt. På tross av terrorfaren. Hvis vi gjør det, så har terroristene vunnet.

Skrevet

Gjennomfør den planlagte bryllupsreisen!

For å sette det i et lite perspektiv, så er det grovt regnet ikke så mye lenger fra Norge til Irak som fra Malaysia til Irak. Malaysia er til forskjell fra Norge et muslimsk land, men det er vanskelig å si om det gjør det til et mer eller mindre utrygt land....

Hilsen Mallawel i KL, Malaysia

Skrevet

...dessuten ville dere neppe få lov til å reise (av reiseselskapet) hvis det blir ansett for å være noen risiko...

Skrevet

Utenriksdepartementet gir her informasjon om hvilke reisemål man bør unngå i denne krigstiden.

Reisebyråene følger anbefalingen til UDI, men de nekter ingen å reise et sted. Dersom et reisemål blir ansett som farlig, trekker de tilbake turer på angitt reisemål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...