GoldenGlow Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er på desperat let etter en lipgloss som gjør leppene "dempet og naturlige", og ikke sånn at leppene blir rød/rosa. Om dere skjønner...? At det blir litt på samme måte som man har litt foundation på leppene, så en gloss. vanskelig å forklare.. Men om noen vet hva jeg mener, og har noen tips til merker og farger, blir jeg glad
Gjest Deception Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Chanel Lèvres Scintillantes i fargen Praline.
Gjest Borghild Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Juicy Tubes har mange fine og lyse farger. Elsker de.
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har brukt Juicy Tubes mye, men den klarer ikke gi meg den dempet fargen på leppene som jeg ønsker.. Men når jeg tenker på det, så tror jeg fargen "Chilled" er veldig fin.. Hmm.. skal prøve den igjen jeg Takk for alle tips, skal prøve!
Gjest Blanca Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Chanel Lèvres Scintillantes i fargen Praline. ← Det er flere i denne serien fra Chanel som gir nude og naturlige lepper. Jeg er selv veldig fornøyd med Ginger (fant ikke bilde) og Zanzibar. Disse glossene sitter godt og inneholder bra med farge. Jeg synes Juicy Tubes er for transparente til å gi nude lepper. Mvh Blanca (som har 38 lipgloss )
GoldenGlow Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2007 hehe, takk! transparent (som jeg ikke vil ha) og nude (som jeg vil ha) var mer rette ord ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå