melina Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Den siste tiden har jenta mi som nettopp har fylt ett år vært så vanskelig om kveldene.. Pleier å gå helt greit å legge henne i 19.30 tiden, da sovner med en gang uten noen protester. Problemet begynner derimot en trekvarters tid senere, da våkner hun nemlig opp igjen - LYS våken Da kan hun holde det gående i flere timer, før hun sovner igjen.. Veldig slitsomt, for hun sovner ofte ikke før vi skal legge oss selv.. Og hun blir dessuten helt utslitt selv dagen etter siden vi må stå opp litt før 7 for å komme oss til dagmammaen.. Noen som kjenner seg igjen, eller som kan trøste meg med at det snart går over?
la Flaca Skrevet 8. januar 2007 #2 Skrevet 8. januar 2007 Hvor lenge har det vært sånn? Sover hun som hun pleier på dagtid? Det er helt normalt at søvnen forstyrres innimellom etterhvert som barna vokser. Særlig når det jobbes intenst med noe, utvikling av språk for eksempel. Man kan prøve å endre litt på rutinene, men som regel må det bare gå sin gang. Prøv å legge tidligere eller senere og se om det hjelper. Og se om det er noe dere gjør mellom middag og leggetid som kan endres på, foreks. være mindre fysisk. Unngå søt mat ala syltetøy på dagtid osv. Eller: vent til det går over av seg selv og fortsett som dere pleier.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 På 7.1.2007 den 22.46, melina skrev: Den siste tiden har jenta mi som nettopp har fylt ett år vært så vanskelig om kveldene.. Pleier å gå helt greit å legge henne i 19.30 tiden, da sovner med en gang uten noen protester. Problemet begynner derimot en trekvarters tid senere, da våkner hun nemlig opp igjen - LYS våken Da kan hun holde det gående i flere timer, før hun sovner igjen.. Veldig slitsomt, for hun sovner ofte ikke før vi skal legge oss selv.. Og hun blir dessuten helt utslitt selv dagen etter siden vi må stå opp litt før 7 for å komme oss til dagmammaen.. Noen som kjenner seg igjen, eller som kan trøste meg med at det snart går over? Det er noen år siden dette, men hvordan gikk det for dere?😂🙈 Kjenner meg SÅ igjen, det er helt kaos på sovefronten og både jeg og far er frynsete og på bristepunktet. Håper det går over snart:( Anonymkode: 9e32e...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå