Donpedro Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Har aldri kjøpt eller solgt noe via Finn, men er nå på utkikk etter noe jeg trenger. Hvordan gjør man dette? Pleier folk å oppdattere hvis ting er solgt, eller kan man regne med at det er i behold selv om annonsen eks er fra november hvis det ikke står noe annet? Pleier man å ringe eller sende mail? Andre gode tips?
Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Du bør sjekke daglig. Det blir stadig lagt ut nye ting. Ikke alle oppdaterer annonsene sine når ting er solgt. Anbefaler deg å ringe dersom det virkelig er noe du vil ha og som det kan bli rift om. Opplevde at med mail så kom man nesten bakerst i køen.
Gjest care Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har både solgt og kjøpt på Finn.no. Bruker stort sett mailen for å kontakte dem. Har erfaringe med at folk oppdaterer informasjonen regelmessig.
Donpedro Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 OK. Så det kan være verdt å sende en mail, selv om annonsen er en del uker gammel. Da gjør jeg det.
Gjest Maxagaze Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 OK. Så det kan være verdt å sende en mail, selv om annonsen er en del uker gammel. Da gjør jeg det. ← Jeg pleier å sende en SMS, hvis mobilnr er oppgitt. Altfor utålmodig til å vente på svar på en mail..
Donpedro Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2007 Synes sms i slike sammenhenger blir litt useriøst, men det er jo min særhet. Fått svar på mail, og tingen er fremdels til slags, så det er bare å avtale når jeg vil hente den.
Gjesteline Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har både kjøpt og solgt mye på finn, og må si at jeg faktisk foretrekker sms... Mail sjekker jeg sjelden, så en telefonsamtale er nest best. Jeg sender alltid sms hvis jeg lurer på noe, og har aldri opplevd at noen syns det er useriøst. Min erfaring er forresten at folk er elendige til å oppdatere, men det spørs kanskje hva slags produkter det gjelder?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå