Gå til innhold

Reise i morgengave?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har så veldig lyst til å gi en reise til min tilkommende mann i morgengave...Han er ikke typen til verken mansjettknapper eller denslags, og vet at hans største lidenskap er å kunne få dra til LIverpool og få med seg en fotballkamp derfra.

Er det noen av dere som har gitt en lignende gave til deres mann?

I så fall, finnes det noen gode tilbud, og hvor skal jeg i så fall lete?

Jeg vil jo gjerne være med da...en liten shoppingtur til England er ikke meg imot.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en knall ide!!!!! :D :D :D

Den MÅ jeg bare tjuvlåne!!!

Og så jeg som ikke liker morgengaveideen i det hele tatt...!

(Synes ikke man skal gi hverandre gaver fordi "du har vært så heldig å få gifte deg med meg..." )

Men med denne ideen her... Si ifra dersom du finner ut av hvordan man ordner det greiest mulig!!!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lyst til å stjele den! Men vet ikke om så mange tilbud, bare at gjennom supporterklubben er det dyrt...

Tror kanskje et av de billige alternativene er å ta en weekendbillett med fly til London, for så å ta expresstog oppover til Liverpool!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, meg igjen...(som starta tråden) :)

Jeg skal surfe litt omkring på nettet jeg, og se om jeg finner noe...

Tror nok kanskje det du foreslår lillen er det billigste, men ser jo for meg mye ordning og styring, men det er vel verdt det kanskje... :wink:

Samboeren sa forresten senest i dag at det er hans største ønske (vi satt og snakka om å reiser til diverse steder) og da fikk jo jeg blod på tann!!! :D

Jeg kommer tilbake med rapport hvis jeg finner noen gode (og billige) ideer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg heelt gira på dette forslaget!

Ser bare for meg ansiktet hans :o :cry: hvis han får en slik gave... Tror jeg kan regne med å bli varta opp restn av livet da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også tenkt å gi en reise til min mann. Men han er ikke fotballinteressert i det hele tatt. Så vi skal på konsert med Kim Larsen i Aalborg 14 dager etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo fikk fotball-tur til jul. Han ble kjempeglad og gleder seg som en liten unge :D

Jeg tok kontakt med Combi Tours. Kjempebra service. De ordnet hotell og fotballbilletter.

Flybillett bestilte jeg selv hos BA på internett. De kan også ordne det, men de hadde ingen flyavganger som passet...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...