miss vims Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg sliter en del med kviser noe som går ut over selvtilliten. Får ekstra utbrudd like før mensen kommer, særlig på haken. Har brukt dermalogica i ett års tid nå, uten den store bedringen. Vurderer nå å prøve exuviance. Er det noen som har erfaring med dette merket????? Blir i så fall veldig glad for tilbakemelding. Kan kanskje også nevne at jeg er 26 år og har slitt med dette siden jeg fikk min første kvise i 10-års aldenren . Hadde håpet på at jeg skulle være kvitt dette problemet nå som jeg har blitt så gammel, men det ser ikke så lyst ut. Har vel snart prøvd alt som er av renseprodukter i de fleste prisklasser. Begynner å bli veldig frustrert.
Nemesis Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har en maske derifra som jeg liker veldig godt! Rens og krem har jeg enda ikke vært borti, så lite hjelp herifra denne kanten desverre..
Gjest Deception Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg bruker for tiden Exuviance, men har tørr hud, og sliter med at selv den rikeste dagkremen ikke er nok uten at jeg bruker olje under den. Men utover det kan jeg anbefale produktene på det varmeste. Spesielt nattkremen som heter Evening Restorative Complex er et vidunderprodukt for de fleste hudtyper. Den gjør at huden ser utrolig fresh ut når man våkner opp. Jeg tror Saeria her inne har mer erfaring med Exuviance og en mer uren/fet hudtype; kanskje finner du svar hvis du søker i forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå