Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten bestemt meg for å kjøpe denne, nå som den har kommet i rosa.

Men, fortsatt usikker. Er det en god telefon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke den telefonen Drua. ;)

Men du kan lese litt om den her, kansje det vil overbevise deg. Den ene eller andre veien. ;)

Skrevet

Jeg fikk den i julegave, og så langt er jeg meget fornøyd med den. :) Spesielt godt liker jeg sms/mms-oppsettet, det er det jeg bruker mest. Tidligere sendte jeg flere meldinger til feil mottaker, og det er vanskelig å få til på denne. ;)

Var det noe spesielt du lurte på da, Drua?

Gjest Borghild
Skrevet

Rosa telefon? Sorry meg, men noe så BIMBO! Det er så "jeg vil være Paris lizzom". Telefonen er flott, men velg for all del en annen farge hvis du ikke vil bli stempla som Paris wannabe.

Skrevet
Jeg har ikke den telefonen Drua. ;)

Men du kan lese litt om den her, kansje det vil overbevise deg. Den ene eller andre veien.  ;)

Takk snille deg, har lest det :)

Jeg fikk den i julegave, og så langt er jeg meget fornøyd med den. :) Spesielt godt liker jeg sms/mms-oppsettet, det er det jeg bruker mest.  Tidligere sendte jeg flere meldinger til feil mottaker, og det er vanskelig å få til på denne.  ;)

Var det noe spesielt du lurte på da, Drua?

Tja? Hm... Nei, lurte jo mest sånn generelt, om den "duger" liksom, at den ikke er slarkete og irriterende på noen måte.

Rosa telefon? Sorry meg, men noe så BIMBO! Det er så "jeg vil være Paris lizzom". Telefonen er flott, men velg for all del en annen farge hvis du ikke vil bli stempla som Paris wannabe.

:ler: Det skal mer enn en rosa telefon til før jeg blir stemplet som paris wannabe. Jeg er bare barnslig glad i rosa og synes den er veldig fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...