Gå til innhold

BI Nettstudier

YSL

Anbefalte innlegg

Siden jeg bor usentralt mht å ta videre utdannelse, vurderer jeg å ta bed.øk via nettstudier hos BI. Noen som har erfaring med dette?

Endret av YSL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer å ta bed.øk I og II. Er mest opptatt at det er profesjonellt opplegg både med tanke på undervisning og korrespondanse, tilgjengelighet m.m. Hvilken erfaring har du med BI Nettstudier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium

Jeg tok bed.øk.I i vår, og II i høst, tar 30 studiepoeng i semesteret.

Jeg er veldig fornøyd med at jeg lot meg overtale til å velge nettstudier. Selv om jeg bor nær nok BI til å følge vanlige forelesninger, er dette mye mer effektivt.

Litt isolert blir jeg, og det krever selvdisiplin, men oppfølgingen på nettet er stort sett bra, og ihvertfall i de kursene du tenker på. Spesielt læreren i bed.øk.I er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Tusen takk for tilbakemeldingene!!! Ser at fristen for å melde seg på studiet er 10. januar, så da får jeg tenke hardt et par dager til :) Lykke til videre med studiene dine. Alle gode råd rundt studiene mottas med takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium

Disiplin, disiplin, disiplin.

Ikke alltid like lett.

Men jeg prøver å følge studieopplegget som legges ut, lese det som vi skal lese når det er sagt at vi bør lese det, og gjøre oppgavene som anbefales.

Lever for all del alt du har mulighet til av innleveringsoppgaver! Det lærer du absolutt mest av.

Siden jeg tar 30 studiepoeng, blir det seks om dagen, jeg har en ukedag for hvert fag, og leser bare om formiddagene. Det holder. Var litt sløv tidlig i høst, og måtte legge inn litt ekstrainnsats i helgene rett før eksamen, men så langt har jeg en B og resten A, med en snittinnsats på 4-5 timer om dagen.

Det er forelesninger på BI helgen i uke 4, det bør du få med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, ser at det kan bli travelt! Jobber 80% og har barn, men poenget er vel som du sier - disiplin! Mulig vi er to som skal ta studiet sammen og akkurat det kan være en stor fordel for oss begge. Har tro på at man setter av faste dager og tider. Har også notert meg at det skal være samling i slutten av denne måneden. Tusen, tusen takk for gode tips. Nå har jeg virkelig noe å tenke på og så skal jeg rådføre meg med mine "bedre halvdel" når jeg kommer hjem fra jobb :) Jobber du ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium
Jobber du ved siden av?

Nei. Jeg er heltidsstudent i teorien. 30 studiepoeng i semesteret tilsvarer jo full tid, selv om jeg ikke bruker like mange timer som på en heltidsjobb.

Er alenemor for to små som ikke har samvær av betydning med faren sin, så hverdagen er travel nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt at det er beundringsverdig at du klarer å studere samtidig som du har mye ansvar for to små barn!! Var selv alenemamma da jeg fikk mitt første barn, men var ikke så disiplinert og dyktig som du. Mao - husk å være stolt av deg selv!! :)

Endret av YSL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...