Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Fikk Elizabeth Ardens 8 hour cream - Skin protectant til jul. Trodde det var en helt vanlig krem, men det er det jo ikke. Den er tykk og seig, og jeg skjønner ikke helt hva den er bra for og når den bør brukes. Noen som vet? Endret 7. januar 2007 av Zari
Drua Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Den brukes overalt hvor du er sår/tørr/har sprukken hud, bruker den hver eneste kveld på leppene - rett og slett veldig god som leppebalsam Endret 7. januar 2007 av Drua
Gjest Virvel Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Det har vært en del tråder om Eight Hour Cream tidligere, så hvis du søker finner du sikkert masse. Jeg bruker den til "alt". Veldig god på leppene (bruker jeg den om kvelden trenger jeg omtrent ikke leppepomade dagen etter), på småsår, solbrent hud, kviser (ja, faktisk), tørre flekker som jeg ofte får på kroppen om vinteren...
Mary_H Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Den er vertfall min favoritt på leppene, elsker den!
Gjest Deception Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Den er fin til å smøre inn sko med...
skanky Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Jeg også fikk denne en gang, og reagerte på konsistensen. Trodde kanskje det hadde skjedd noe feil i produksjonen eller noe, hadde jo lest så mye om hvor fantastisk denne kremen var, så var det jo bare slimete kliss. Får vel grave den fram fra bakerst i sminkeskuffen og teste den på leppene da!
GoldenGlow Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Den er kjempe fin hvor du har sår/tørr hud. På leppene er den helt utrolig Ellers kanskje på tørre hæler osv
Gjest Fresh Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Synes den lukter litt snodig, men den kan være fin for sprukne lepper. Og soleksem, men det kan jo ha vært tilfeldig da.
Drua Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Soothes minor skin irritations, minor burns, sunburn, windburn and cracked lips
Rexina Skrevet 8. januar 2007 #13 Skrevet 8. januar 2007 Jeg har 8 hour håndkremen og den er veldig bra. gjør hendene myke, og de lindrer virkelig sprukne, tørre hender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå