Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Fikk Elizabeth Ardens 8 hour cream - Skin protectant til jul. Trodde det var en helt vanlig krem, men det er det jo ikke. Den er tykk og seig, og jeg skjønner ikke helt hva den er bra for og når den bør brukes. Noen som vet?

Endret av Zari
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den brukes overalt hvor du er sår/tørr/har sprukken hud, bruker den hver eneste kveld på leppene - rett og slett veldig god som leppebalsam :)

Endret av Drua
Gjest Virvel
Skrevet

Det har vært en del tråder om Eight Hour Cream tidligere, så hvis du søker finner du sikkert masse. ;)

Jeg bruker den til "alt". Veldig god på leppene (bruker jeg den om kvelden trenger jeg omtrent ikke leppepomade dagen etter), på småsår, solbrent hud, kviser (ja, faktisk), tørre flekker som jeg ofte får på kroppen om vinteren...

Skrevet

Synes den fungerer mot ALT :klappe: superbra krem !!!

Skrevet

Den er vertfall min favoritt på leppene, elsker den!

Gjest Deception
Skrevet

Den er fin til å smøre inn sko med...

Skrevet

Jeg også fikk denne en gang, og reagerte på konsistensen. Trodde kanskje det hadde skjedd noe feil i produksjonen eller noe, hadde jo lest så mye om hvor fantastisk denne kremen var, så var det jo bare slimete kliss.

Får vel grave den fram fra bakerst i sminkeskuffen og teste den på leppene da!

Skrevet

Den er kjempe fin hvor du har sår/tørr hud. På leppene er den helt utrolig :) Ellers kanskje på tørre hæler osv :)

Skrevet

Synes den lukter litt snodig, men den kan være fin for sprukne lepper. Og soleksem, men det kan jo ha vært tilfeldig da.

Skrevet

Soothes minor skin irritations, minor burns, sunburn, windburn and cracked lips

Skrevet

Jeg har 8 hour håndkremen og den er veldig bra. gjør hendene myke, og de lindrer virkelig sprukne, tørre hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...