Rosa Mirabella Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 jeg har begynt å invistere i de grønne kerastase produktene for å prøve å reparere mitt slitte hår. de koster en del hos frisøren, så jeg har fundert litt på om jeg kanskje kunne kjøpt noen av produktene på nettet. på de ytenlandske sidene regner jeg med at jeg må tolle alt jeg kjøper over 200 kr, og de fleste av produktene er dyrere enn dette. er det noen som har noen tips, eller vet om noen norske nettsider som selger disse produktene litt rimelig? håper på svar
Julie Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Vet ikke om de er rimeligere men...www.luggenmolde.no
Timia Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Kerastase er ganske billig i Norge. Du sparer faktisk bare noen få kroner på å bestille fra lookfantastic i forhold til å kjøpe hos frisør. Tviler på at noen norske nettbutikker selger billigere enn lookfantastic. Dessuten må en jo regne med frakt oppå det hele. Hos en frisør betaler jeg 180 kr for en shampoo i den grønne serien og 205 kr for balsam/hårkuren som også er fra den grønne serien.
Rosa Mirabella Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2007 oj, da selger frisøren din produktene mye rimeligere enn det min gjør
IdaC Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Du kan bestille dem på Strawerrynet også. Du slipper jo frakt så det er bare å bestille et og et produkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå