Gjest minnielinnie Skrevet 13. februar 2003 #1 Skrevet 13. februar 2003 Har dere sett de klærne som selges på markedsplassen, her? Med et ord: MMM Kunne gjerne ha tenkt meg klær som er litt på kanten, men er redd jeg vil få mange blikk. Hva synes dere? Er de klærne uvanlig og uverdig? Eller kan en kvinne fritt bruke dem som hun føler selv?
starie Skrevet 13. februar 2003 #2 Skrevet 13. februar 2003 Jeg synes jenter som klær seg i pene klær som fremhever figuren på en flott måte er mye finere enn de som tar på seg lave utringninger og korte skjørt. Det blir fort vulgært.
Kosejente Skrevet 13. februar 2003 #3 Skrevet 13. februar 2003 Det er noen som ikke ser forskjell på å kle seg sexy og kle seg "slutty" (egentlig idiotisk ord...men de fleste vet hva som menes med det... )......det ser "tragisk" ut.... :-? Noe av det verste jeg ser er når purunge jenter prøver å kle seg sexy....usikre...ofte med en "lutet" holdning....det funker liksom ikke...og klærne ser malplasserte ut.... :-? (NB! har ikke sett klærne på markedsplassen her...) eeeh...og hva betyr MMM....er det bare jeg som er litt utafor her..??
Kosejente Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Nå har jeg sett de klærne på markedsplassen.....disse klærne ble for vulgære for meg..... ....få som blir sexy i den typen klær......de vil trekke til seg oppmerksomhet..ja...men ikke av positiv karakter... Torhild Sivertsen hadde på seg en råtøff skinnkjole i "Frittgående Hope" (er det programmet heter?)......hun kleddde den utrolig godt...men hun har en flott kropp også......mange andre ville ikke kledd den... :-?
MarianneE Skrevet 14. februar 2003 #5 Skrevet 14. februar 2003 hmmm.....nå ble jeg skikkelig nyskjerrig! Må se på de klærne jeg, og.....
MarianneE Skrevet 14. februar 2003 #6 Skrevet 14. februar 2003 Helt OK de klærne der. Kanskje ikke noe for meg, siden jeg er str. 48? Forresten usannsynlige høye hæler på de "sexy" støvlettene! De kjolene må vel jeg ha tre stykker av før de passer, vel......
feminine_&_sexy Skrevet 16. februar 2003 #7 Skrevet 16. februar 2003 Hvor finner jeg de klærne dere snakker om her? Ble så nysgjerrig jeg også, så jeg blir jo nødt å ta en titt?
Skusla Skrevet 17. februar 2003 #8 Skrevet 17. februar 2003 AAAuuuuuu-......... Tenk å gå med de støvelettene på byen en hel kveld da......... :-? Tror beina mine hadde vært relativt ødelagt da ja og trengt ett par timers vannbad og massasje.... :o Syntes ikke klærne var så ille jeg, men jeg tror ikke jeg kunne gått i noe av de. Jeg er str XS-S da men det er liksom ikke meg..... Kan kle meg utfordrende men dette hadde blitt litt mye for min del...
Gjest gurimalla Skrevet 17. februar 2003 #9 Skrevet 17. februar 2003 Hvis noen vil kle seg som en billig stripper så passer vel de klærne bra. Jeg synes de var skikkelig stygge.....
Anglofil Skrevet 17. februar 2003 #10 Skrevet 17. februar 2003 Hei! Jeg har en klassisk men ungdommelig stil,og akter ikke å ha en vulgær stil..Synes det er stygt!Men man må jo velge selv..Jeg ønsker å være velkledd og liker det jeg går med...Det viktigste er jo at man er fornøyd med hva du har på deg og er det selv Klemz fra:
starie Skrevet 17. februar 2003 #11 Skrevet 17. februar 2003 Disse klærne er ikke noe for meg.. Passer (som noen andre sa) best til en stripper, eller til privat bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå