LadyInRed Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg vet ikke helt i hvilket forum denne tråden skal være. men tenkte at jeg nok vil nå flest lesere av bladet costume i dette forumet, så derfor poster jeg innlegget her saken er den at jeg før jul (begynnelsen av desember tror jeg) fikk en mail om at årskalenderen ved en feil ikke var sendt ut til abonnementene av bladet, men at den ville sendes ut. jeg har enda ikke fått den, og tenkte jeg skulle etterlyse den. problemet er at jeg abonnerer på en rekke blad og mailen er slettet, og jeg er derfor ikke 100% sikker på om det gjaldt bladet Costume. så derfor lurer jeg på om det er noen andre som også fikk en slik mail fra costume/elle/woman el.l og som husker helt sikkert hvilket blad som var avsender av mailen???
Drua Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg husker at jeg stusset over at jeg ikke fikk med årskalender i Woman, da jeg senere så at den lå med i bladene på butikken. Fikk derimot ikke noen mail.
LadyInRed Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 ah, det var woman ja. bra jeg sjekket det opp før jeg sendte en mail til costume for å etterlyse den, he he. her er info for de womanabonnentene som ikke har fått det med seg: http://www.womanweb.no/article818593.ece
Gjest Aloha Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Det var Woman ja. Jeg fikk mailen tidlig i desember (tror jeg) om at jeg kunne signe inn på nettet om jeg ville ha den tilsendt i etterkant, noe jeg gjorde. 300 stk skulle også få med en pakke hudprodukter for menn som "plaster på såret". Men enda har jeg ikke mottatt noen almanakk, synes absolutt de burde klare å sende den ut snart. 2007 er jo godt i gang!
LadyInRed Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Det var Woman ja. Jeg fikk mailen tidlig i desember (tror jeg) om at jeg kunne signe inn på nettet om jeg ville ha den tilsendt i etterkant, noe jeg gjorde. 300 stk skulle også få med en pakke hudprodukter for menn som "plaster på såret". Men enda har jeg ikke mottatt noen almanakk, synes absolutt de burde klare å sende den ut snart. 2007 er jo godt i gang! ← jeg sendte mail og etterlyste den i forrige uke. Hørste ikke noe, og purret på dem etter noen dager. da fikk jeg beskjed om at "de skulle bestille en til meg". What????? burde vært hos meg forlengst jo! regner ikke med å få noen almanakk i det hele tatt på en god stund, så gikk å kjøpte meg en. Synes Bonnier er veldig dårlig generelt sett, og kommer derfor ikke til å fortsette med abonnement hos dem....... Endret 13. januar 2007 av LadyInRed
Drua Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har heller ikke fått den, eller hørt noe... dårlig.
Mischa Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Har en venninne som abonnerte på Make-up og Hår bladet til Det Nye (riktignok annet utgiver men..) hun fikk aldri velkomstgaven. Det er så ufattelig dårlig gjort.. Høres mistenkelig ut når ingen av dere har fått kalender :S
Gjest Aloha Skrevet 18. januar 2007 #8 Skrevet 18. januar 2007 Jeg fikk almanakken her om dagen - utrolig nok! Dere også? Fikk faktisk hudprodukter også, det var ikke verst Da ble min kjære fornøyd.
LadyInRed Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg fikk almanakken her om dagen - utrolig nok! Dere også? Fikk faktisk hudprodukter også, det var ikke verst Da ble min kjære fornøyd. ← Trådstarter her........ jeg skrev tilbake og sa at jeg syntes det var dårlig at almanakken min ble bestilt til meg først for få dager siden. da fikk jeg beskjed om at den sendes ut til alle som skal ha i disse dager. så vi får den vel alle en av de nærmeste dagene. Endret 18. januar 2007 av LadyInRed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå