Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blanca
Skrevet

Jeg holder på å gruble meg ihjel. Jeg så på Kodenavn Hunter og der mener jeg at jeg så en norsk/asiatisk skuespiller (hans rolle er så liten at jeg ikke finner ham på rollelista, men han har et asiatisk navn) som jeg husker fra en norsk serie som gikk på NRK for mange år siden (kanskje så mye som 15 år siden).

Serien var av det småskumle slaget, og det jeg husker er en gjeng med ungdommer som bodde sammen i et hus langt borte fra folk. Det var saker og ting som hendte der og i mitt hode er det en eller annen sekt inne i bildet, men det er mulig jeg tar feil.

Noen andre som husker?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Vet ikke hvilken serie du mener, men kan skuespilleren være Duc Mai-The? Han er i hvert fall den jeg kommer på som er "gammel nok" til å ha spilt i serier for 15 år siden også.

Gjest Blanca
Skrevet

Tusen takk, tyrato. Det er Duc Mai-The, og ved å google litt fant jeg ut at serien het Flåttum Gård. Da kan jeg endelig slappe av :)

Gjest gjesta
Skrevet

Da lurer jeg på om jeg husker serien vagt jeg også, gikk den på kvelden sånn i forbindelse med U, og hadde sterke farger?

Skrevet

Ja, jeg tror det var en U-produksjon. Husker ikke om det var sterke farger, men det var mange forskjellige ungdommer som var samlet på denne Flåttum Gård, og skumle ting skjedde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...