Lola83 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Og det plager deg fordi?? ← Det høres bare så utrolig ekkelt og harry ut .
Gjest Madam Felle Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 kveise el. kvise f1 el. m1 (norr kveisa) *finne (II), filipens ha fullt med k-r i ansiktet Ordet 'stresshud' finnes ikke i Bokmålsordboka. Men kanskje du tenker på en annen form, se nedenfor:
Gjest Leya Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 (endret) *sletta nå som meddene har fjernet innlegget over* Endret 7. januar 2007 av Leya
Gjest Bellatrix Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Det heter stresshud ! ← Jeg får eksem når jeg blir stressa, ikke kviser.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. januar 2007 #12 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Du kan jo bare forandre det norske språket, for det klarer du sikkert så saklig du er. For i det norske språket heter det kviser, og som du ser litt lengre opp finnes ikke stresshud i den norske ordboken. Endret 7. januar 2007 av Arwen
Gjest Neffi Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 Det heter ikke "stresshud" iallefall .. det jeg får. Jeg får K V I S E R Stresshud du, din lille pingle... Giiiid. Finn deg noe annet å kverulere om.
Gjest Deception Skrevet 7. januar 2007 #14 Skrevet 7. januar 2007 Sånn ser en kvise ut, i tilfelle du hadde glemt det.
Gjest Tanita Skrevet 7. januar 2007 #16 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hudpleiere bruker ofte uttrykket "stresshud" - da mange får acne av å stresse, men ikke alle får acne av å stresse, det kan komme av allergier,tørrhet, ubalanse, dårlig væskebalanse, bruk av feil produkter, eller dårlig hudpleierutiner. Men de fleste skjønner ikke ordet acne, så da sier vi likevel kviser av og til da. Alle skjønner jo hva kvise betyr! Endret 7. januar 2007 av Tanita
Parfumfreek Skrevet 7. januar 2007 #17 Skrevet 7. januar 2007 Stresshud for meg er eksem! Hormoner = kviser (dessverre) Skulle ønske jeg ikke hadde disse fordømte hormonene!!!
Gjest Neffi Skrevet 7. januar 2007 #18 Skrevet 7. januar 2007 Hudpleiere bruker ofte uttrykket "stresshud" - da mange får acne av å stresse, men ikke alle får acne av å stresse, det kan komme av allergier,tørrhet, ubalanse, dårlig væskebalanse, bruk av feil produkter, eller dårlig hudpleierutiner. Men de fleste skjønner ikke ordet acne, så da sier vi likevel kviser av og til da. Alle skjønner jo hva kvise betyr! ← Eller så kommer de rett og slett pga.... gener
Gjest Tanita Skrevet 7. januar 2007 #19 Skrevet 7. januar 2007 Ja, gener og hormoner også selvfølgelig. Kan være mange andre grunner til det også, og ofte er det vanskelig å finne årsaken til det.
Arwen Skrevet 7. januar 2007 #20 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Tråden er ryddet. Arwen (mod) Endret 7. januar 2007 av Arwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå