Nemesis Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Har egentlig synes at Tv-shop er noe herk og at mange produkter de viser er helt bak mål, men i dag kom jeg tilfeldigvis til å se denne magic bullet. Den virker jo veldig grei og spesielt størrelsen på den. Er det noen som har erfaringer og som bruker den?
Nemesis Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2007 hmm.. Når jeg tenker meg om så har jeg vel plassert dette emne i feil forum, burde vel vært i hus og hage forumet.. men men
Nemesis Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 Ingen som har den eller hørt om denne???
Antoinette Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Ingen med selvrespekten i behold vil vel innrømme at de har handlet på TV-Shop.
Gjest Emera Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Hehe, det samme tenker jeg hver gang jeg ser en tråd om produkter fra TV-Shop. Sånne tråder får nesten aldri noen svar...
Antoinette Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Hehe, det samme tenker jeg hver gang jeg ser en tråd om produkter fra TV-Shop. Sånne tråder får nesten aldri noen svar... ← Jepp
Nemesis Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 hehe.. ja har alltid vært i mot det jeg også, men dette var en liten mikser, slik at jeg slipper å ha en stor smoothiemaskin stående på min "kjøkkenbenk".. (Bor på hybel) og da hadde det vært kjempegreit om den faktisk var av god kvalitet.. Men alltid skeptisk når det blir solgt på tv-shop. Derfor jeg hadde håpet at noen ville stå fram og si at de hadde en sånn stående i et kjøkkenskap
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har selvrespekten i behold, og har kjøpt Pilates dvd fra TV shop Tror de har mye ræl på TV shop, men jeg syns også Magic Bullets ser fristende ut. De selger den samme på Ellos til en brøkdel av prisen, og jeg har litt lyst på en (men som deg vil jeg gjerne høre fra andre om den virkelig er noe tess først).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå