Tigerlily Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg skal spandere på meg en time hos hudpleier, inkludert produkter. Har to "problemstillinger" i så måte. 1. a) Har noen en hudpleier å anbefale i Oslo? b) Jeg tenker på å gå på Artesia, er det noen som har erfaringer her? 2. Dersom jeg ender opp på Artesia, skal jeg velge a) MD Formulations- eller b) Ole Henriksen-produkter? Håper noen har mulighet til å svare meg, både erfaringsmessig med Artesia/andre hudpleiere og produktene.
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg var hos WahWah på torsdag og er superfornøyd! De har bla md formulations...
Tigerlily Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Hvor ligger WahWah? Har de en nettside jeg kan lese litt på?
Tigerlily Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Det ser ikke helt ut til å være min greie - litt for mye konsept, "spennende" navn og store løfter. Artesia er litt mer... nøytrale i sine beskrivelser, for å si det sånn. Kan heller ikke se at noen av behandlingene lover noe jeg trenger. Det positive er at det er nær der jeg bor, og at MD brukes.
webgirl Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg pleier å gå til Clinic 18, selv om det er litt dyr. Men de som jobber der har jobbet der kjempelenge, er så utrolig koselig og behagelige mennesker. Har vært noen ganger på Alles Beauty på Karl Johan, og der er det totalt gjennomtrekk av nye ansatte hele tiden. Der får du MD og ID minerals! Så da er jeg fornøyd! Ligger i prinsensgate, men husker ikke nr. Parallellt ved Stortinget i alle fall..
Tigerlily Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2007 Jeg tok en time med Ole Henriksen-hudpleie hos Artesia. Jeg var der i dag, og jeg svever! Det var nydelig, det! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå