Gå til innhold

Clip art eller "pynt" til invitasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med invitasjoner...Jeg leter etter illustrasjon av et par ringer, som man kan ha i invitasjonen.

Fant noen på Clip art på Word, men de var alle ganske tacky. Vil ha noe pent og rent! Noen forslag til sider eller hvor jeg kan finne det? Eller noen som har noe liggende?

Event. vurderer jeg å kjøpe stempelpute og stemple det på... Ellller finne på noe helt annet :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg tror at jeg enten hadde kjøpt klistremerker med ringer eller en stempelpute... Clip Art har ikke så mye pent synes jeg... :sjenert:

Skrevet

søk etter wedding clip art på google bilder så bør det komme opp mye.

Skrevet

Ja, det kom opp en del på google- bilder.... Men fant vel ikke helt det jeg va ute etter. Mulig det blir stempelpute...

Skrevet

Jeg har nettopp laget ferdig mine. Jeg har stemplet på dem og brukt embossing oppå og de ble kjempe fine...syns jeg. Skal trykke ferdig teksten inni i morgen. Kan godt legge ut bilde om noen vil ha inspirasjon...skal prøve å gjøre det i morgen....

Skrevet

Ja, legge gjerne ut for inspirasjon!!! :)

Skrevet

Ellers så finner du fine "folie"-klistremerker i en del hobbybutikker. De gir et stilig uttrykk.

Skrevet

Kjempefine Emma!!

:icon_question: Hvor har du handlet?

Skrevet (endret)

Mowgli - Tusen takk. Jeg har shoppet på Minnehjørnet i Ski :) De har sååååå mye fint - bare scrappe ting også er det billigere enn kjedebutikken som feks Panduro.

Endret av *Emma*
Skrevet

Fint!!!

Litt av en konvolutt! Har du kjøpt disse, eller laget de selv?

Vi vil også lage invitasjoner og bordkort selv, men det er veldig mye å velge i på hobbybutikken. Jeg blir bare forvirret ;) fint med et konkret eksempel. Pent, klassisk og romantisk.

Skrevet (endret)

Mirabella - takk takk. Konvoluttene er også kjøpt på Minnehjørnet (scrappe butikk). Jeg hadde hørt om noen her som hadde sånne men helt glemt det bort - til dama i butikken dro dem frem og lurte på om jeg likte dem :) Jeg syns de var kuule. Må bare huske å kjøpe frimerker som er klistre merker...for jeg tror ikke vanlige vil feste seg.

Jeg gikk også masse og tittet og ble helt blind på alt sammen.Men så fant jeg noe som liknet disse -gjorde dem om litt og ble fornøyd.

Bordkortene er kjøpt på www.favorfrenzy.com skrev på dem m sølvtusj og limte på en bit av samme rosa kartong som invitasjonene nederst for litt mere farge.

Menyene som skal ligge på bordene vil se omtrendt like ut som insiden av invitasjonene....rosa bunn m hvitt skimmerark festet m hjerte-splitt-binders :hjerte:

Endret av *Emma*
Skrevet

Hva med å bruke ett bilde av virkelige ringer, f.eks. forsidebildet fra Lykkeringene.no? Eller finne ett bilde av de gifteringene dere skal bruke?

Skrevet

Mowgli, det var en god ide :) Skal jammen se om ikke vi kan gjøre det :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Emma: hva slags kartong har du brukt til invitasjonen? Det var utrolig fint! :-D

Skrevet (endret)

Nadia - tusen takk. Det er papir (som man bla bruker til å lage kort av - hvis man scrapper) De er 30*30cm store. Vanligvis når jeg lager kort er et ark nok til 2 kort. Men nå som jeg brettet slik ble edt bare nok til ett.

Jeg har handlet her. Men jeg var i butikken...handlet ikke på nett. Vanskelig å forklare noe bedre. De har sånt papir på feks Panduro også.

Endret av *Emma*
Skrevet

du kan jo oxo søke på wedding rings på google i bilder, da kommer det flere bilder opp!

Skrevet (endret)
Clipart Her finner dere masse clip art ang bryllup etc Endret av Shayla
Skrevet
Nadia - tusen takk. Det er papir (som man bla bruker til å lage kort av - hvis man scrapper) De er 30*30cm store. Vanligvis når jeg lager kort er et ark nok til 2 kort. Men nå som jeg brettet slik ble edt bare nok til ett.

Jeg har handlet her. Men jeg var i butikken...handlet ikke på nett. Vanskelig å forklare noe bedre. De har sånt papir på feks Panduro også.

Emma: Stemmer det at butikken er åpen til kl. 22 på mandager??

Skrevet

Ja det tror jeg Mowgli. De har åpent i 2 etasje så man kan sitte der å "jobbe" hvis man vil. Da får man låne endel av dems stempler og stæsj og jeg vet at det er en kveld man kan sitte skikkelig lenge. Da er det sikkert mandag ja :)

Ser forresten at det papiret jeg brukte står det om på forsiden. det står at "nå har vi tatt inn BLINGS fra Bazzil. Det er de arkene jeg hadde...de rosa.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...