Gå til innhold

Leter etter cd boks

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

skal prøve å forklare: Sånt lite stativ til å ha cd' er i...løst altså ikke et stativ til å ha på gulv eller vegg. Slikt lite et man kan putte i en skuff feks, og "bla" i cd' ene...skjønner dere hva jeg mener?

Skal ha cd' ene mine i Denne Tvbenken, i midten der liksom. Må være sånn at jeg kan ta ut modulene en og en. Åpningen på benken er ikke mer enn 15,5 cm, så spørs om det blir plass til at de står på høykant...det hadde jo vært best pga titlene, men...alternativt må det jo bli "sko" esker eller noe.

Tips om hvor jeg kan få tak i?

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKEA har flere "CD bokser" som kan fungere til ditt formål. Hvis du går inn på Bokhyller og oppbevaring og deretter velger mediaoppbevaring kan du finne aktuelle bokser. Legger inn en link her:

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=40094935

Jeg synes den modellen som heter Motorp er pen, men er usikker på hvor høy den er. (Fikk ikke opp den siden så kan desverre ikke legge inn en link på det. )

Skrevet (endret)

Takk :)denne var også ok...hvis den ikke blir for høy med cd' ene i. helst ville jeg hatt en slik man kan bla i...uten høye kanter hvis dere skjønner hva jeg mener? hadde en slik når jeg var liten i svart plast. liksom bare en bunn man satt cd' ene i også kunne man bla i de.

Skal sjekek ut de boksene også. Har jo sikkert 1000 cd' er minst, men får bare kjøpe mange bokser og plukke ut de viktigste...hehehe. Er jo ikke så mye tilgjengelig plass i den benken, men er lei av å ha alle cd' ene i kjelleren. Får jo aldri hørt på de :(

Dette er nesten slik jeg ser etter, men man kan ikke bla i cd' ene tror jeg? Også skulle den ggjerne vært lengre slik at den rommet flere cd' er. Ellers likte jeg Denne her var det jo plass til mange *undersøke på ikea neste gang*. Noen som har disse? fornøyd? Tar imot flere tips om lure løsninger også :)

takk for hjelp jenter, fatter ikke at jeg ikke sjekket ikea før jeg la inn spørsmål her :rodme::ler:

Endret av kitekatt
Skrevet

Biltema har en slik sak du leter etter. Den heter CD-flip og har artikkelnummer 23-369.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...