Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor har ikke kinoene studentpriser ved fremvisning av studentkort? Nesten 100 kroner for kino kan bli ganske dyrt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i Oslo, så har Soria Moria kino studentpriser. 65 kr (mot 85 kr for voksen) mot fremvisning av studentkort. De har derimot ikke alle filmene som kommer, da de bare har to saler. Men et godt alternativ hvis den filmen man ønsker å se går der.

Skrevet
Ja det er dyrt for oss andre og det.

Ja, spesielt om du har maks 1000 kroner å klare deg med i måneden...

Gjest gjesta
Skrevet

Da hadde jeg ikke prioritert kino. :)

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Det finnes noen kinoer som har. Det varierer med andre ord ;)

Endret av Sprilla
Skrevet

Skaff deg kinokort

Den er gratis og så får du 8 kr. rabatt per billett (maks 2 billetter per forestilling) Du finner info om den på filmweb.no. Tror at etter en stund blir du også oppgradert og får enda mer rabatt per billett hvis ikke jeg tar feil.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har kinokort, men synes det er noe tull. Trodde jeg fikk rabatt ved å vise frem kortet i billettluken, men du må jo fylle på det pokkers kortet og bruke det til å betale med. Og det går selvsagt bare an å fylle på runde beløp, altså må jeg i praksis betale 100 kroner for å få lov til å betale 72 kroner i stedet for 80 per billett... :roll: Nå skal det visst omsider gå an å fylle på kortet selv på nettet, men det funker ikke med mitt kort, så jeg må i tilfelle be dem fylle opp for meg på kinoen. Har sluttet å bruke det, jeg, synes det er altfor tungvint.

Skrevet

Jeg er student også, og bruker heller ikke akkurat pengene mine på kino så ofte. Men bare 1000,-? Hvordan i alle dager har du så lite til overs?

Uansett, vil du på kino og bor i en greit stor by så kjøp deg kort på Cinemateket. Mange av de nye filmene kommer også der, bare litt seinere enn på den vanlige kinoen. I tillegg får du mange flere bra filmer som ikke er like sponsa som all Hollywood-dritten, pluss mange gode gamle filmer! Og du betaler bare 30-40,- per film avhengig av om du er medl. eller ikke! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...