treningsjenta Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 ser at smart club har salg nå, og på tv reklamen viser de at de blandt anna har ti liter med maling til 179 i alle farger. mener det er et navn på J.. men husker ikke. noen som vet? og som kjenner til denne malingen?er det et godt merke?
Gjest Skya Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jotun? Det er vel et bra merke det, jeg har malt med malig fra Jotun og er veldig fornøyd.
Gjest -eline- Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Det eneste jeg fant på Smartclubs januarsalgbrosjyre var 3 liter Jotun Lady til 149,- så dersom de har hatt 10 litersspann til 179,- så tviler jeg på at det var Jotun. (Jotun Lady finnes vel ikke i 10 liter heller).
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Det er Jotaplast de har tilbud på nå. Fungerer helt greit den.
Rufus Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Det stemmer at det er Jotplast de har på tilbud nå. Jeg synes ikke at dette er en god maling - endte opp med å bruke den som grunning etter å ha prøvd den som takmaling, jeg. Ikke lett å få pen og blir fort stygg.
Gjest Dingo Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Kopiert fra Jotun: Jotaplast 07 er en vanntynnet, løsemiddelfri, matt dispersjonsmaling for innendig bruk. Benyttes som understrøk og toppstrøk på vegger av puss, betong, sandsparkel, bygningsplater, vev, papir mm. Min mening er at du får mye for pengene:) Andre interiørmalinger har mye bedre dekkeevne og slitestyrke, men de koster da også mange ganger dette tilbudet her. Kommer selvsagt an på hvor du vil bruke den... male en bod eller peis el. lignende så er den glimrende.
Pasha Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Det er en helt grei maling. verken mer eller mindre. Har malt et soverom med den malingen. men det er en pva maling (hvilken betyr at den ikke er så glad i å bli vasket med våt klut).. skal du for eks male kjøkkenvegger ville jeg heller ha satset på Jotun lady.
Spirito Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Den er noe herk å vaske og så klistrer møblene seg fast i den. Legg litt mer penger i det og kjøp en ordentlig interiørmaling isteden.
Gjest Fresh Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 Vi har kjøpt all maling på Flügger, den er dyrere men resultatet har blitt veldig bra. For tro det eller ei, så er det kvalitetsforskjell på maling
Arwen Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Vi har kjøpt all maling på Flügger, den er dyrere men resultatet har blitt veldig bra. For tro det eller ei, så er det kvalitetsforskjell på maling ← Flügger er da billigmaling. Jeg synes den er grusom å jobbe med, seig og tung i tillegg til at den dekker mye dårligere enn lady. Kommer ikke til å bruke den igjen noen gang.
Gjest Fresh Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Flügger er da billigmaling. Jeg synes den er grusom å jobbe med, seig og tung i tillegg til at den dekker mye dårligere enn lady. Kommer ikke til å bruke den igjen noen gang. ← Malerfirmaene kjøper iallefall sin maling på Flügger. Og den er dyrere enn Jotaplast og Jotun Lady
Arwen Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 Malerfirmaene kjøper iallefall sin maling på Flügger. Og den er dyrere enn Jotaplast og Jotun Lady ← Hmmm... vi kjøpte hvertfall superbillig maling der. Var 30% da, men det får man jo der uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå