Gå til innhold

Kleskode:

Anbefalte innlegg

Gjest Kitten
Skrevet

Vi skal oppgi kleskode til bryllupet vårt. Skal ha et litt uformelt bryllup til sommeren, ute/ inne på en gård. Er det noen kleskode som heter "hagebryllup"? Eller har den et annet navn?

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva gjestene har på seg... Men når en av gjestene har funnet frem gallakjolen sin, og en annen har kjøpt en cremfarget kjole som er mer brudeaktig enn kjolen min; så tenkte jeg å prøve å styre antrekkene littegranne.

hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva med å skrive uformelt hagebryllup?

Da skjønner vel gallakjoledamene at de må finne frem en lett sommerkjole i stedet?

Gjest Kitten
Skrevet

Ok! Det hørtes ut som en god ide. Jeg har fått spørsmål av galladamene om jeg ikke vil at gjestene skal få lov å pynte seg...

Gjest Gjesta
Skrevet

herregud...

Si at, jo, men du vil at alle gjestene skal kunne komme uten å føle seg for lite pyntet og derfor vil du heller at alle stiller i enkel bekledning. :) Det er ikke alle som har en dyr flott gallakjole.

Gjest Kitten
Skrevet
herregud...

Si at, jo, men du vil at alle gjestene skal kunne komme uten å føle seg for lite pyntet og derfor vil du heller at alle stiller i enkel bekledning. :) Det er ikke alle som har en dyr flott gallakjole.

Godt med litt forståelse :)

Litt kjedelig for meg, bruden å være den som er mest uformelt kledd.. da er planene klar !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...