feikroze Skrevet 25. mai 2003 #41 Skrevet 25. mai 2003 Er det lov å si: Ja takk, begge deler Spiller for øvrig ingen rolle, bare mannfolka er utstyrt med tunge og fingre og vet hvordan disse brukes :kgblunk:
Gjest Feiern Skrevet 26. mai 2003 #42 Skrevet 26. mai 2003 Folkens, hva er det for en lengde vi måler her da? Mulig jeg har gått glipp av noen sider i Mann kjenn din kropp, eller vg-debatten, men det er jeg sikkert ikke alene om: Legger jeg tommestokken langs oversiden blir det ett resultat, og plasserer jeg den under, eller altså legger mitt stående lem oppå, slik at nullpunktet blir langt ned mot pungen - ja så blir det noe helt annet. (runket bare jeg, siden den stod der så spørrende.) Men svar utbedes - om vi så skulle ende vi med å diskutere hva som er pikk og hva som er noe annet. Vil vi måtte bringe inn skrukken?
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2003 #43 Skrevet 26. mai 2003 Jeg tror jeg aldri har malt guttens utstyr., smått eller stort..de jeg ahr hatt bekjentskap har visst hvordan de skal håndtere den utmerket.. =) Så mitt valg vil være..snoppen til han som vet veiene sine i senga =)
gutt_1982 Skrevet 26. mai 2003 #44 Skrevet 26. mai 2003 Folkens, hva er det for en lengde vi måler her da? Mulig jeg har gått glipp av noen sider i Mann kjenn din kropp, eller vg-debatten, men det er jeg sikkert ikke alene om: Legger jeg tommestokken langs oversiden blir det ett resultat, og plasserer jeg den under, eller altså legger mitt stående lem oppå, slik at nullpunktet blir langt ned mot pungen - ja så blir det noe helt annet. (runket bare jeg, siden den stod der så spørrende.) Men svar utbedes - om vi så skulle ende vi med å diskutere hva som er pi## og hva som er noe annet. Vil vi måtte bringe inn skrukken? Du skal måle på oversiden
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #45 Skrevet 26. mai 2003 Men når den er tykk blir vel munnsex litt vanskelig? Eller må den være helt ekstrem for at det skal bli problemer?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mai 2003 #46 Skrevet 26. mai 2003 "..vil jo kjenne noe" vet jeg flere sier, men ærlig talt, synes dere f.eks det er godt å bli fingret? eller må mannen da bruke hele handa for at dere skal kjenne noe? Sant nok, jeg tror KG har en del brukere med vaginaer på størrelse med Oslofjordtunellen. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2003 #47 Skrevet 26. mai 2003 Sant nok, jeg tror KG har en del brukere med vaginaer på størrelse med Oslofjordtunellen. Minnie Da er det kanskje ikke så dumt allikevel, da - alle disse hankjønnene som stadig skryter på seg pi## på størrelse med en semitrailer...
Helena Skrevet 26. mai 2003 #49 Skrevet 26. mai 2003 Feiern skrev: Folkens, hva er det for en lengde vi måler her da? Mulig jeg har gått glipp av noen sider i Mann kjenn din kropp, eller vg-debatten, men det er jeg sikkert ikke alene om: Legger jeg tommestokken langs oversiden blir det ett resultat, og plasserer jeg den under, eller altså legger mitt stående lem oppå, slik at nullpunktet blir langt ned mot pungen - ja så blir det noe helt annet. (runket bare jeg, siden den stod der så spørrende.) Men svar utbedes - om vi så skulle ende vi med å diskutere hva som er pi## og hva som er noe annet. Vil vi måtte bringe inn skrukken? Det riktige er å måle på oversiden og starte helt inne ved benet man kjenner hvis man trykker over penis.
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #50 Skrevet 26. mai 2003 Sant nok, jeg tror KG har en del brukere med vaginaer på størrelse med Oslofjordtunellen. Minnie Javisst, vi er bare helt tragiske.
Petruska Skrevet 26. mai 2003 #51 Skrevet 26. mai 2003 Trenger man en k*k som nærmest er som en underarm i tykkelse (mitt håndledd er 15 cm.), fra 14 cm. og oppover, for å bli tilfredsstilt har man ganske stor f*tte da... Finnes treningshjelpemidler for underlivet også! Det er faktisk ikke alltid så stor hjelp i kun å knipe hvis musklene er svake eller du ikke "kjenner" dem.
Robert Skrevet 26. mai 2003 #52 Skrevet 26. mai 2003 Det riktige er å måle på oversiden og starte helt inne ved benet man kjenner hvis man trykker over penis. Er dette riktig? Starte målingen inne ved benet? I så tilfelle økte både lengden og selvtilliten min noen hakk! :D
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2003 #53 Skrevet 26. mai 2003 Er dette riktig? Starte målingen inne ved benet? I så tilfelle økte både lengden og selvtilliten min noen hakk! :D Tror ikke hun mente benet as in "the leg".
Freaky Skrevet 27. mai 2003 #55 Skrevet 27. mai 2003 Må innrømme at jeg liker de litt OVER middels, mmm sexy... Men 21 cm? Hmm.. Er ikke det litt mye da? Har aldri målt noen av kjærestene mine jeg... Når det gjelder musklaturen min, tror jeg den er godt trent for å si det sånn. Favoritt trenings metoden er å "knipe" meg til orgasme... Den metoden har den fordelen at jeg kan oppnå orgasme hvor som helst, uten å ha en finger eller to med i spillet...
Monstermagnet Skrevet 27. mai 2003 #56 Skrevet 27. mai 2003 Og hvis vi GUTTA kunne velge, så ville vi vel hatt en på 21-30 cm. Ser vel av denne tråden at "bigger the better" ikke stemmer for de fleste jenter, selv om de færreste nok vil ha en "vinkork" heller. Har inntrykk av at det er greiest å ha en fra middels til "litt stor". Tror nok også at jenters inntrykk av "stor" er mindre enn guttas. Jeg synes ikke 21 cm høres så stort ut jeg, selv om jeg ikke klarer å strekke meg så langt selv.
Gjest Gutt21 Skrevet 27. mai 2003 #57 Skrevet 27. mai 2003 Er litt enig med Monstermagnet og litt ikke. For det første kunne jeg aldri tenke meg en penis på 28 cm.. Snakk om å ha mye "kjøtt til overs". Man har jo ikke lyst til at jentene skal løpe for livet i motsatt retning når de ser den, heller Men jeg kan tenke meg at den "perfekte" størrelse er ca 18 cm lang med litt ekstra tykkelse. Det er antagelvis ikke nok til å skremme de mest skvetne jentene, men burde også holde, med mindre det er snakk om en "size queen" som det kalles.. Bare mine 2 cent, men nå har jeg jo egentlig ikke peiling..
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2003 #58 Skrevet 27. mai 2003 Den ideelle størrelsen kommer vel an på jenta og hvor opphisset hun er. For meg er det ekstra deilig å kunne presse absolutt hele inn i henne (uten å kjenne livmorhals/sprialtråd) mens det går. Og kjæresten min liker også det. Det er synd på de gutter som er så store at de ikke får oppleve dette.
gutt_1982 Skrevet 27. mai 2003 #59 Skrevet 27. mai 2003 Er dette riktig? Starte målingen inne ved benet? I så tilfelle økte både lengden og selvtilliten min noen hakk! :D Da kan du koste på deg noe ekstra selvtillit for det er nemlig riktig
Mogens Skrevet 27. mai 2003 #60 Skrevet 27. mai 2003 Jeg har nevnt det før, men må gjøre det igjen. Lengden er en ting, men tykkelsen hari hvert fall like mye å si! Og et håndledd på 14-15 cm er ikke noe UTROLIG stort ingen jente kan få inn. Det er INGEN problem for de fleste jenter å svelge! Mogens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå