lillen Skrevet 16. februar 2003 #21 Del Skrevet 16. februar 2003 ville foretrukket 14 jeg også! Er ikke "gangen" vår 12-13 i snitt? Jeg vil IKKE ha vondt. Dessuten kan jo stillinger også være med å avgjøre om man "kjenner noe" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 16. februar 2003 #22 Del Skrevet 16. februar 2003 Helt ærlig: så lenge mannen har en penis som er stor nok (for meg må det være 12 cm tror jeg... Tatt ut i fra løse luften), er ikke det mer enn bra nok. Det er personen man har sex med og hvordan man har sex som teller. For å svare på ditt spm, selv om jeg ikke er blant dem som foretrekker 21 cm. Jeg har ikke problemer med en som er 21 cm, har hatt en som var 23 og det var deilig. Ikke deilig fordi han var stor, men fordi han kunne sakene sine. Selv var han glad for å endelig møte en som taklet hele han uten at han måtte passe på hele tiden. I dag har jeg som nevnt i tidligere svar en samboer med 14 cm+, og det er mer enn bra nok for meg - han kan sakene sine han også Hadde jeg fått en partner på under 12 cm... Da hadde det kanskje vært litt verre, har vært borti en med veldig liten penis - og det var ikke noe særlig. Men som Kevins sier: vi jenter må også jobbe litt Jeg hadde aldri dumpet en fyr kun pga liten penis - da hadde jeg heller jobbet litt mer med knipingen og vi skulle fått til et deilig sex-liv uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. februar 2003 #23 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har hatt samme mann i ti år og JEG VET FAKTISK IKKE hvor lang den er. Sikkert et sted mellom 14 og 21 ? For lang pi** gjør vondt, særlig når man blir tatt hardt.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2003 #24 Del Skrevet 16. februar 2003 ja særlig!!!!tenker jeg og...au au... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 16. februar 2003 #25 Del Skrevet 16. februar 2003 14! uten tvil! For stort er bare vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. februar 2003 #26 Del Skrevet 17. februar 2003 Erfaringen fra mine "glade" tenåringsdager sier meg at jeg er rimelig sikker på at jeg heller foretrekker en på 14 enn en på 21. Nå er det jo en del som har forandret seg siden den gang da, men da var stort i allefall vondt Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest carisma Skrevet 17. februar 2003 #27 Del Skrevet 17. februar 2003 en 14 cm med tykkelse, enn en tynn 21 cm! Forøvrig kommer det an på hvordan den er målt, noen hevder jo at de har 20 cm, selv om de med korrekt måling ville endt på 13cm... :blunke: Forøvrig ville jeg nok valgt 15 - 16.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 18. februar 2003 #28 Del Skrevet 18. februar 2003 Nå er det vel som "Carisma" skriver, at den kan jo være så lang den bare vil, men hvis den samtidig er 10 cm i omkrets, kjenner man ingen ting. Eller hva? Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 19. februar 2003 #29 Del Skrevet 19. februar 2003 Får nesten følelsen av at man ikke skal like en stor og god pikk... Men jeg liker det og skammer meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. februar 2003 #30 Del Skrevet 19. februar 2003 Får nesten følelsen av at man ikke skal like en stor og god pi##... Men jeg liker det og skammer meg ikke. Bare kos deg du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 19. februar 2003 #31 Del Skrevet 19. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. februar 2003 #32 Del Skrevet 20. februar 2003 Morlock ; blir alltid facinert av å se en diiiiiger. Litt sexy er det også. Men livmortappen ( og drøvelen ) min foretrekker normal størrelse. Tynn derimot................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest :) Skrevet 25. mai 2003 #33 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg syntes ikke det kommer ann på str, men om man kan bruke den. og er uansett enig, det er ikke lengenden som er best, det er bredden!!! Jeg har hatt sex med en ¨på 19 + en gang og det var bare vondt rett og slett, og han kunne absolutt ikke bruke den skal jeg love dere!!! Men nå har jeg en type som har 15 cm(ca der tror jeg) og jeg har aldri hatt så bra sex før!! Og det er fordi han vet akkurat hvordan han skal bruke den!! treffer alltid de riktige punktene mine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragoline Skrevet 25. mai 2003 #34 Del Skrevet 25. mai 2003 Ville også valgt den på 14 og si at det er bedre med en tykk eller lang og tynn. Nytter ikke med en lang hvis ikke motoren funker. Vil ikke ha en som jeg må passe på kommer for langt inn ,at deg gjør vondt. Det er oppskrytt med lange tisser,det er litt for mye p+kk til overs for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 25. mai 2003 #35 Del Skrevet 25. mai 2003 Ville nok valgt en som var nærmere 14 enn 21, ja...Min samboer er rimelig stor, og av og til skulle jeg faktisk ønske den var litt mindre. 14cm er faktisk nok. "Da kjenner man jo ikke noe" , sier mange, men jeg kjenner det utmerket godt selv om den bare er 14cm. Jeg er da ikke så slapp i fi**a at ikke merker noe selv om den ikke er større!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #36 Del Skrevet 25. mai 2003 21 er ganske stort det altså.....! Ta en linjal og legg til tykkelse.. Vel, noen snakker om 30, hva er dere lagd av da????? :o 14 er nok en ok størrelse det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mai 2003 #37 Del Skrevet 25. mai 2003 14. Tykkelsen er viktigere. 21 tror jeg blir au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuppa18 Skrevet 25. mai 2003 #38 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg og kjæresten har fantastisk sex. han er faktisk ganske liten. ikke veldig tynn. men ganske kort og normalt tykk. Jeg pleier å komme hver gang vi har sex. men NOENGANGER skulle jeg ønske den var litt tykkere og lengre. -tror at orgasmene mine ville blitt 10 ganger sterkere da. De jeg får nå er ganske "milde" for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 25. mai 2003 #39 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg må også hive med på kort er bra-bølgen. Helt ærlig er jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 25. mai 2003 #40 Del Skrevet 25. mai 2003 Liker i grunn å ha livmoren og de andre indre organene mine plassert akkurat der de er.....trenger ikke å få de forskjøvet oppover!! (eller hele tiden passe på stilling/dybde for ikke å må svelge ned livmoren igjen) For stort er KUN vondt!! Men så er vi jo alle skapt forskjellig...og tenner på forskjellig forskjellige ting :blunke: Skjeden er jo bare ca 10cm (men tøyelig) .....så når følelsen uteblir er det kanskje et hint om at en treningsøkt, der nede, behøves!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå