Nandila Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Er det noen MSN-versjoner som gjør det mulig å se når en kontakt sist var pålogget, uavhengig om du selv var pålogget eller ikke? Anyone?
Lilol Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Med messenger pluss kan man se når en kontakt sist var pålogget, men da må du selv være pålogget:)
Gjest Maxagaze Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Med messenger pluss kan man se når en kontakt sist var pålogget, men da må du selv være pålogget:) ← Med Gaim kan du også det, men du kan godt være "usynlig" - dvs i andre enden ser det ut som du er avlogget.. Litt feigt, men det er mulig.
Amanlis Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Med Gaim kan du også det, men du kan godt være "usynlig" - dvs i andre enden ser det ut som du er avlogget.. Litt feigt, men det er mulig. ← Men det kan man med MSN også. Jeg synes ikke det er feigt å sette status som avlogget i det hele tatt. Det er ikke alltid jeg vil bli forstyrret og setter statuts som avlogget. Er det noen jeg vil snakke med som logger seg på så bare endrer jeg statusen min.
Gjest Maxagaze Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 [...] Usynlig status i Gaim.. Men det kan man med MSN også. Jeg synes ikke det er feigt å sette status som avlogget i det hele tatt. Det er ikke alltid jeg vil bli forstyrret og setter statuts som avlogget. Er det noen jeg vil snakke med som logger seg på så bare endrer jeg statusen min. ← Må man ikke blokkere dem da ? For å opptre usynlig (og tilsynelatende avlogget) ? Er jo mulig å være "usynlig" på KG også..
Lilol Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Man endrer bare status til: vis som frakoblet" for å være usynelig som dere kaller det.
Amanlis Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 [...] Usynlig status i Gaim.. Må man ikke blokkere dem da ? For å opptre usynlig (og tilsynelatende avlogget) ? Er jo mulig å være "usynlig" på KG også.. ← PÅ KG kan du huke av på vise som skjult bruker når du logger deg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå