Montezuma Skrevet 7. januar 2007 #1 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg har lyst til å beise bøkedetaljene på kjøkkenet til en mørkemørk farge. Problmet er bl.a. et par hyller og noen lister som ikke er treverk, men laminerte (melamin el.) Finnes det en type beis/lakk el som kan brukes på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødvinspiken Skrevet 7. januar 2007 #2 Del Skrevet 7. januar 2007 Nei, dessverre. Spurte i en malingsforretning for noen år siden - jeg har nemlig noen lamiat bokhyller som jeg ville fikset litt på. Eneste alternativet er heftgrunn og maling i følge han i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reven Skrevet 8. januar 2007 #3 Del Skrevet 8. januar 2007 Det finnes en slags laminat-teip som har samme overflate som melaminen, men med mønster (og struktur). Stikk innom en velassortert kjøkkenforhandler og finn en teip som passer, og velg beis til treverket ut fra denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reven Skrevet 8. januar 2007 #4 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg tror forresten Biltema har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 10. januar 2007 Tusen takk for svar! Jeg tittet på biltema på nett, men fant ikke noe der. Skal stikke innom butikken isteden, og så skal jeg spørre eter denne teiptingen i malebutikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå