Gjest Sativa Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Har noen sett reklamen for disse på tv-shop? Ser ut som små skiver med sandpapir som sliper vekk hårene. Noen som har prøvd? Funker det? Vet noen om man kan få kjøpt tilsvarende produkt i butikker?
Gjest Kermit Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg så noen tråder om det i velværeforumet for en tid tilbake. Det ble visst konkludert med at man like gjerne kunne kjøpe en pakke sandpapir på nærmeste byggvareforretning.
Gjest Sativa Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg så noen tråder om det i velværeforumet for en tid tilbake. Det ble visst konkludert med at man like gjerne kunne kjøpe en pakke sandpapir på nærmeste byggvareforretning. ← Nemlig. Det er akkurat det jeg var redd for....
Gjest gjesta Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Jeg så noen tråder om det i velværeforumet for en tid tilbake. Det ble visst konkludert med at man like gjerne kunne kjøpe en pakke sandpapir på nærmeste byggvareforretning. ← Det ville jeg nesten trodd ja, men jeg lurer likevel på om det fungerer? Det høres vel egentlig ikke spesielt behagelig ut.
Gjest Kermit Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Søk på Velvet Touch så finner du flere tråder fra folk som har forsøkt.
Dixie Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Jeg kjøpte dette på lørdag, til bikinilinjen. Så langt er jeg veldig fornøyd, ble glatt og pent, gned nok litt mye/hardt for ble litt rød ett par steder. Men det gikk fort bort da. Foreløpig ikke antydning til at det vokser ut, oh 159 kr for ca 16 behandlinger er greit da. Skal informere om utviklingen jeg
natasha Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Jeg kjøpte dette på lørdag, til bikinilinjen. ← Hvor kjøpte du de?
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 sandpapir på bikinilinjen...? *grøsser*
aline Skrevet 15. januar 2007 #11 Skrevet 15. januar 2007 jeg kjøpte i fjor, på bikibilinjen funket det ikke for meg, ble rød og sår uten at håret forsvant. på leggene funket det jo forsåvidt, hårene forsvant og fikk jo peelet vekk mye død hud.. ble veldig myk, men herremin, brukte jo EVIGHETER.... måtte jobbe kjempelenge på ett sted før hårene forsvant og følte all huden forsvant før hårene... så, kjøpt, men ligger pent i skapet sammen med andre festlige og lure innkjøp...
mee mee Skrevet 15. januar 2007 #12 Skrevet 15. januar 2007 jeg kjøpte i fjor, på bikibilinjen funket det ikke for meg, ble rød og sår uten at håret forsvant. på leggene funket det jo forsåvidt, hårene forsvant og fikk jo peelet vekk mye død hud.. ble veldig myk, men herremin, brukte jo EVIGHETER.... måtte jobbe kjempelenge på ett sted før hårene forsvant og følte all huden forsvant før hårene... så, kjøpt, men ligger pent i skapet sammen med andre festlige og lure innkjøp... ← samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå