Linda Skrevet 26. mars 2002 #1 Del Skrevet 26. mars 2002 I morgen skal jeg i begravelse..... Bestemoren til min kjære døde på lørdag..... Selvom det ikke er mitt kjøtt og blod, så føler jeg meg ganske tom og trist. Det er et vakkert menneske som er borte. Et kjærlig og omtenksomt menneske... Hun tok imot meg med åpne armer fra første stund. Hun sørget alltid for at jeg følte meg velkommen og som en del av familien. Jeg følte at jeg stod på lik linje med alle de andre. Følte meg ikke som en inntrenger, men som et nytt ledd.... Og nå er hun borte......... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2002 #2 Del Skrevet 26. mars 2002 Trist å høre! Opplevde det samme selv og møtte liten fortåelse. Hun var jo ikke engang i min familie. På jobben snakket de bak ryggen min fordi de ikke unnet meg å gå i begravelsen. "Hun vil sikkert bare snike seg unna jobben" overhørte jeg dagen før. Vi får glede oss over at vi rakk å bli kjent med disse praktfulle menneskene. Synd at de best ofte går først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei Linda Så leit da Men samtidig er det sikkert fint for deg å tenke på henne som en varm og god person du var heldig å bli kjent med... Huff ja, begravelser er mildt sagt trist. Da blir det liksom så endelig; hun er ikke mere. Jeg var selv i begravelsen til Bestefar for noen uker siden. Grudde meg fælt på forhånd, var redd for å bryte sammen helt i kirka. Men jeg syns i etterkant at det var veldig fint. Jeg gråt og gråt sammen med familien, og det gjorde godt. Men jeg klarer ikke å forsone meg med tanken på at han er borte... Tenker på deg... Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2002 #4 Del Skrevet 26. mars 2002 Ja begravelser gjør egentlig godt. Det er som om noe slipper etter en begravelse. Man får snakke med folk som bryr seg og som hadde de samme følelsene for denne personen. Vi kan bli ferdig med ting, men jeg håper at vi aldri glemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. mars 2002 Tusen takk Lea og Zafir. Så vondt å høre at du ble behandlet ille på jobben Lea. Hørtes ikke ut som veldig gode kollegaer akkurat. Vi reiser oppover i kveld. Gruer meg til å se familien som er samlet der oppe. Vet ikke helt hva jeg skal si. Svigermor er der nå. Har ikke sett henne siden fredag. Hun rakk opp akkurat i tide. Vet at hun har det grusomt vondt. Og jeg får en sviende følelse i magen. Er blitt så glad i svigermor. Eller svigers, som jeg kaller henne. Min kjære skal bære båren ut av kirken sammen med 5 andre barnebarn. Han har det vondt han også..... Dette blir den første begravelsen etter jeg har blitt "voksen". Var i mormor sin begravelse når jeg var 8 år. Husker ikke så mye av den. Bare at mamma var veldig lei seg. Jeg gruer meg...... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. mars 2002 #6 Del Skrevet 26. mars 2002 Du skal se at det blir bedre når det hele er over... Når det gjelder jobben og kollegaene mine så har jeg valgt å heve meg laaangt over sånt tull. Men det er klart at det sårer. Håper at det går bra med deg og dine og at alt blir litt lettere når begravelsen er overtått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå