Gå til innhold

Apropos førerkort......

Anbefalte innlegg

Skrevet

....i voksen alder (30+)....

Nå har jeg starta! Neste uke skal jeg ha min første kjøretime :lol: , og i dag var jeg med mannen min på et "øde" sted og jeg prøvde å kjøre for første gang....hvorfor har jeg ikke gjort dette før???

Er glad for at ting har skjedd så pass fort, så rekker jeg ikke å trekke meg...Får bare håpe at det går rett vei (bokstavelig talt :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går kjempebra, Readhead!

Det er gøy å kjøre bil, og jeg er sikker på at du kommer til å bli kjempestolt av deg selv når du har greid dette! Stå på og lykke til!

Klem fra

Skrevet

Så flott at du er i gang :D

Kan ikke du fortelle hva du betaler pr kjøretime, og ellers hva de ulike "pakkene" (glattkjøring, mørkekjøring etc etc) koster.

Hadde vært kjekt å få vite priser som er helt up to date.

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer - du er på vei. Nå er dte bare tålmodigheten som skal smøres - ta den tiden det tar - bilkjøring er ikke et område man skal skynde seg på.

Skrevet

Lykke til! Gled deg, der er morro og kjempe praktisk å kunne kjøre bil :)

Skrevet

Ønsker deg lykke til, og for all del ikke tenk på å slutte og begynne på igjen for da tar det lett flere år, snakker av egen dyrekjøpt erfaring, bokstavelig talt. Nå er jeg 22.000 kr blakkere :o , men likevel lykkelig :D .

Til deg som lurte på up-to-date priser; i Oslo-området ligger en kjøretime a 45 minutter rundt 450 kr. Husker ikke alle prisene på det obligatoriske, men mener det ligger rundt 2000-2500 for langkjøring og glattkjøring. Rundt 1000-lappen for mørkekjøring. Så det blir penger ja, men det lønner seg å øvelseskjøre mye på egen hånd, for da blir det garantert rimeligere enn det jeg endte opp med.

ringblomst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...