Parfumfreek Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Er det som en rouge, terracottapudder eller liknende ..? Er det enkelt å legge på?
onyx Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Det er løst pudder, ganske mørkt på fargen, men kan legges helt tynt. Må brukes med forsiktighet! Kan vel bruke det som du vil, rouge eller solpudder eller blande med foundation for mørkere farge etc. Jeg har det, men bruker det sjelden fordi jeg er superblek/kald og synes det blir for mørkt/orangetonet for meg.
webgirl Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har det - helt supert!! Synes man får en veldig naturlig friskhet i ansiktet. Når jeg var hos hudpleier la hun på på kinnene, litt hake, og panne. Man ser veldig fresh ut (selv om man er blek)!
Parfumfreek Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Det ser ut som det har ganske sterk farge ja. Må vel brukes med stor forsiktighet da sikkert, eventuelt blandes ut. Nå bruker jeg Guerlain Terracotta no 2. Hva med I.d Blush da? Men her var det mange farger ser jeg, sikkert ikke lett å velge riktig
Gjest Deception Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Warmth er veldig mørkt, og vanskelig å få jevn. Det kan se fint ut innendørs, men når du kommer ut, er det nesten flaks hvis du ikke ser noe skille. Jeg ville gått for noe lysere, helt klart. Terracotta nr 2 funker forresten utmerket sammen med ID-foundation. Du TRENGER ikke alt fra samme merke selv om selgerne hevder det.
Parfumfreek Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 Warmth er veldig mørkt, og vanskelig å få jevn. Det kan se fint ut innendørs, men når du kommer ut, er det nesten flaks hvis du ikke ser noe skille. Jeg ville gått for noe lysere, helt klart. Terracotta nr 2 funker forresten utmerket sammen med ID-foundation. Du TRENGER ikke alt fra samme merke selv om selgerne hevder det. ← Hørtes fornuftig ut ja, får holde meg til Terracotta no 2. Den er iallefall helt bankers, lett å få jevn og ypperlig farge til meg. Skummelt med det som forvandles ute i dagslys
Nemesis Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Det spørs jo hvor mye en kliner i ansiktet av warmth.. På den dvd-en jeg har med id sminke så bruker de så vidt noe av warmth på kosten sin. En kunne nesten ikke se pudderet hun hadde tatt i lokket
webgirl Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Det spørs jo hvor mye en kliner i ansiktet av warmth.. På den dvd-en jeg har med id sminke så bruker de så vidt noe av warmth på kosten sin. En kunne nesten ikke se pudderet hun hadde tatt i lokket ← Ja, jeg har YDERST lite i lokket, så børster jeg det godt inn i kosten, og har på FORSKIKTIG. Har ganske mørk hud i utgangspunktet, så synes det ser fint ut jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå