Gå til innhold

Varm, kald, usikker... om kos og sex.

Anbefalte innlegg

Gjest utlogga akkurat nå...
Skrevet

Jeg har et lite problem i samlivet med min kjære.

Enkelte ganger får jeg voldsomt lyst til å bare kose med ham. Merk: BARE kose. Men om jeg begynner å kose med ham, stryke på ham, småkysse og kanskje gi ham en god og lang klem, blir han kåt. HVER gang. Og joda, jeg liker det, på en måte. Det bekrefter jo for meg at han har lyst på meg, synes jeg er sexy, og det føles veldig bra. Samtidig er det ikke hver gang jeg har lyst på sex, men jeg føler det blir dumt å bare plutselig bli "kald" og avslutte kosen, uten noen nærmere forklaring på at nå var det bare kos jeg var ute etter.... Vi har sex minst fire ganger i uka, vanligvis, så det er ikke mangel på det. Synes vi har det greit med tanke på at vi har vært sammen i over fem år...

Hvordan gjør dere andre damer dette?

Min kjære er veldig glad i å bli kost med, det er ikke det.

Jeg synes bare at det er veldig vanskelig å avslutte kosen uten at det blir noe mer, føler da at han står/ligger igjen med ståpikk og lett frustrasjon over mine tilsynelatende hypervekslende følelser....

Hva sier man, da? "Beklager, kjære, jeg er ikke kåt, bare kosesyk?"

:klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen kjære og ha det problemet med.. men det første som slo meg var: prat med han en gang du ikkje har lyst å avslutte kosen om det. Si at du av og til kun vil ha kos, spør om han har det på samme måte kansje? Det er kansje lettere å bli avvist vist han på forhånd vet at du kansje bare er ute etter litt kos..

Jaja dette var bare mine tanker. Lykke til.

Gjest Purple
Skrevet
Samtidig er det ikke hver gang jeg har lyst på sex, men jeg føler det blir dumt å bare plutselig bli "kald" og avslutte kosen, uten noen nærmere forklaring på at nå var det bare kos jeg var ute etter....

Si fra på forhånd kanskje? Snakk med ham om det ihvertfall, fortell ham at du noen ganger har lyst på bare kos, så han vet om det.

Skrevet

Jeg sier da bare:

Heldig du er.... Skal vi bytte?

Hadde jeg hatt en slik kjæreste hadde jeg nytt det fult ut. Kost kysset og klemt... Kjent han hadde blitt kåt og sagt: Nå nei du får nok vente litt :sjarmor::sjenert:

Det er egntlig litt rart det der. Enten blir det for mye eller så blir det for lite... Kan ikke det deles sånn 50/50? Sukk...

Men som tidliger sagt her så ville jeg nok tatt meg en prat med han. Selv om han blir kåt av å få kos betyr det ikke nødvendigvis at han MÅ ha sex. Bare en naturlig reaksjon og det kan jo være at han tror du vil ha sex!?

Skrevet

Du trenger da ikke bli "kald"? Kan du ikke bare si at "Nå har jeg så lyst til å kose med deg" da? Typen din er jo ikke tankeleser heller, så hvis du koser med ham når dere skal ha sex og noen ganger koser uten at du har lyst på sex, så kan han jo bli forvirra.

Synes du skulle si det som det, er jeg, du trenger ikke bli avvisende hvis han skulle bli kåt (det kan han jo evt. gjøre noe med sjøl også).

Dessuten er kos utrolig bra i seg selv! :)

Skrevet

Hva med sex først og kos etterpå?

Skrevet

Eneste middel mot dette er nok kommunikasjon. Det blir helt klart veldig rart som du er inne på å bare "plutselig" bli kald uten noen forklaring. Men det kan nok være lurt å prate om det i en nøytral setting... Lykke til :)

Skrevet

Du har jo ikke snakket med han om det, så da er det vel rimelig å tro at han tror du ønsker sex når du vil kose.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg sier bare noe sånt som "mmmm...kose..." når jeg sniker meg bort til ham og kysser ham på magen. Da skjønner han at det er ment bare som kosing og ikke som forspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...