Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg har ikke handlet så mye på LF, men handlet bla en shampo.

Hører nesten alle si at det er såååå billig der, men på shampo'n jeg handlet sparte jeg 40kr

Det er jo bra, men ikke akkurat all verden.

Er det noen ting som er mye billigere enn andre ?

Isåfall, noen gode tips ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Redken er billig der, mens for eksempel Kerastase ikke er fullt så rimelig. Du bør nok sjekke opp butikkpris her hjemme og sammenlikne med pris inkludert porto før du bestiller. Jeg tror mange lurer seg selv til å bestille mer enn de egentlig vil "fordi det er så billig".

Skrevet (endret)

Det er jo noen kroner i frakt også, hadde man sluppet dette ( som på SN ) så hadde det vært enda billigere.

Men de er veldig raske til å levere.

Synd, men men

Noen kroner sparer man ihvertfall,selv om det ikke er all verden. Som de sier i Kiwi reklamen, en krone her og en krone der

Endret av LaToya
Skrevet

Viktig å huske på tollgrensa også når man handler fra LF - de skriver riktig verdi på forsendelsene sine nå.

Når det er sagt - jeg har handla der, og kommer til å handle mer, for det er penger å spare altså.

Skrevet

Feks Tigi og Bumble & Bumble, er billigere på Strawberrynet.com :) Og det er gratis frakt der. Anbefales :) Men husk 200 kr grensa ja!

• 1 år senere...
Skrevet

Det jeg lurer på, hvor mye er/hva betyr prisen £10.95? er det great british pound? (gbp), eller, hvilken enhet betyr £?

Skrevet

Noen som vet om andre steder man kan kjøpe shampo billig ?

Bruker KMS

£ er for GBP, altså pund. I tillegg kommer det porto ( sist jeg bestilte var dette rundt £ 7 men det er en stund siden, aner ikke hva det er nå )

Skrevet

Du som lurte på valutakurs: sjekk valutakalkulatoren på dinside.no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...