Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På eBay kan man finne uendelig mange billige produkter innen hår og sminke blant annet fra Redken, i.d og MAC. Det er jo nesten så blodtrykket øker når jeg er der inne :ler: Spørsmålet er jo om alt er ekte. Er det noen som har erfaringer på området? Eventuelt noen favorittselgere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg sitter å tenker på det samme.

Sitter å snuser litt på denne forhandleren av i.d. Forhandleren hadde ikke så høy fraktpriser til Norge (2.75 £ for en foundation i frakt). Trenger en ny kabuki børste også tenkte jeg at jeg skulle bestille en 2 g foundation av fargen 1.2. Bruker 1 nå, men lurer litt på om den er litt for rosa for meg selv om jeg er helt likblek i huden. Uansett så er det jo en risiko om det er ekte eller ikke.

http://stores.ebay.co.uk/SASi-Cosmetics-an...3QQftidZ2QQtZkm

Endret av Timia
Skrevet

Som regel er det på Ebay man gjør de aller beste kjøpene. Jeg har handlet utrolig mye, og har kun fått fake en gang. Det var en parfyme, og jeg så i ettertid at jeg burde fattet mistanke. Etter det jeg har forstått, kan typiske moteparfymer være risikabelt. Jeg opplevde å kjøpe fake Lancome mascara på Qxl og jeg har hørt om populære kremer også.

Les kommentarene kundene har lagt inn

Les teksten grundig, og se på bildene.

Best å velge selgere som har holdt på en stund og solgt endel varer

De østeuropeiske selgerne er like greit å hoppe over

Gjest Kermit
Skrevet (endret)

Spør om ALT du lurer på FØR du byr. Dette inkluderer spesielt frakten. Hver selger kan i teorien ta hva han vil i frakt, så der kan det dukke om mange stygge overraskelser.

Har du først bydd, har du også bundet deg til å fullføre handelen.

www.toolhaus.org er et glimrende verktøy for å se alle de negative kommentarene til en selger. Hvis tilbakemeldingene inneholder ting som fake, brukt, osv., så styr unna.

Endret av Kermit
Skrevet
Jeg sitter å tenker på det samme.

Sitter å snuser litt på denne forhandleren av i.d. Trenger en ny kabuki børste også tenkte jeg at jeg skulle bestille en 2 g foundation av fargen 1.2. Bruker 1 nå, men lurer litt på om den er litt for rosa for meg selv om jeg er helt likblek i huden. Uansett så er det jo en risiko om det er ekte eller ikke.

http://stores.ebay.co.uk/SASi-Cosmetics-an...3QQftidZ2QQtZkm

Jeg ville ikke vært betenkt over å bestille fra den selgeren der. Ser helt stuereint ut! Jeg har akkurat bestilt Id fra denne selgeren:

http://search.ebay.co.uk/_W0QQsassZwang919QQhtZ-1

Er bare et par dager siden jeg bestilte, men kommer nok i løpet av uka. Hun sender hver dag utenom helg. Fine priser og helt seriøs tror jeg

Skrevet (endret)
Jeg ville ikke vært betenkt over å bestille fra den selgeren der. Ser helt stuereint ut! Jeg har akkurat bestilt Id fra denne selgeren:

http://search.ebay.co.uk/_W0QQsassZwang919QQhtZ-1

Er bare et par dager siden jeg bestilte, men kommer nok i løpet av uka. Hun sender hver dag utenom helg. Fine priser og helt seriøs tror jeg

Den var billigere også! Og lave fraktpriser! Mulig jeg må revurdere selgeren jeg hadde plukket ut nå :)

Endret av Timia
Skrevet
Spør om ALT du lurer på FØR du byr. Dette inkluderer spesielt frakten. Hver selger kan i teorien ta hva han vil i frakt, så der kan det dukke om mange stygge overraskelser.

Har du først bydd, har du også bundet deg til å fullføre handelen.

www.toolhaus.org er et glimrende verktøy for å se alle de negative kommentarene til en selger. Hvis tilbakemeldingene inneholder ting som fake, brukt, osv., så styr unna.

Ja, viktig å spørre om frakten (hvis det ikke står) før man byr!

Og det med fake er ganske skummelt! Det er veldig mange som legger inn positiv kommentar før de faktisk oppdager at varen er fake. Den eneste tabben jeg har gjort på Ebay er en fake parfyme, Gucci Envy Me. En typisk moteduft, og jeg var litt for kjapp. Stusset litt over at selgeren holdt til i Usa mens varen skulle sendes fra Europa ... Den kom fra Bulgaria!!! Selgeren hadde kun 10-15 forskjellige parfymer, bare de typiske moteduftene. Alle flaskene var dessuten i 100ml. Den så utrolig ekte ut, og var ikke verst lik heller, men var FAKE. Selgeren hadde stort sett bare positive kommentaren, men etter å ha sett igjennom mye, fant jeg noen få med beskyldninger om fake. Jeg ble rasende og fikk faktisk igjen alle pengene!

Selgeren ble etterhvert utestengt fra Ebay.

Skrevet
Den var billigere også! Og lave fraktpriser! Mulig jeg må revurdere selgeren jeg hadde plukket ut nå  :)

Ja, det hender faktisk ganske ofte at fraktpriser fra Usa er bedre enn fra England. Jeg tør ikke garantere denne selgeren selvfølgelig, for jeg har jo ikke fått varene mine enda. Men føler meg temmelig sikker . Hun har dessuten svært lav pris på frakt om du skal ha flere varer, altså pr ekstra vare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...