Gå til innhold

Vond lukt fra underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff litt ekkelt spørsmål kanskje men...

I de siste månedene så har det begynt å lukte så vondt av meg nedentil.. Selv etter at jeg har vasket meg. Er noe som ikke helt stemmer..

Utflod og alt er helt normalt... Virker som lukten kommer fra mellom kjønnsleppene og ikke fra skjeden liksom. Og ja jeg vasker meg ordentlig! :ler: Med mild såpe og alt det der...

Aner ikke hva det kan være...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bakteriell vaginose, du må ringe legen for lukta vile bare bli verre. Du skal ikke se bort i fra at den også har blitt lagt merke til av andre for bv som ikke blir behandlet lukter...ja, ubeskivelig pill råtten fisk?!

Skrevet

Da har jeg hatt hell med å stikke en hvitløksbåt i underlivet. (Men obs - det svir, og du må ikke stikke den for langt inn) Det er et gammelt kjærringråd.

Skrevet
Da har jeg hatt hell med å stikke en hvitløksbåt i underlivet. (Men obs - det svir, og du må ikke stikke den for langt inn) Det er et gammelt kjærringråd.

Hold deg for god til å komme med slik vannvittig idioti når noen har et reelt problem? Bakeriell vaginose må behandles med reseptbelagt medisin.

Skrevet

Har tenkt tanken på at det muligens er dette.. Men kan man ha det med normal utflod? Det er ikke utfloden som lukter.. Men som sagt mer mellom kjønnsleppene og urinrøret..

Skrevet
Har tenkt tanken på at det muligens er dette.. Men kan man ha det med normal utflod? Det er ikke utfloden som lukter.. Men som sagt mer mellom kjønnsleppene og urinrøret..

Hør her, du sier at du har gått med dette i flere måneder?! Da kan du ikke sitte og vente på råd fra andre om hva det kan være? Bakteriell vaginose er ikke alltid synonymt med økt utflod så masj til legen.

Skrevet
Hold deg for god til å komme med slik vannvittig idioti når noen har et reelt problem? Bakeriell vaginose må behandles med reseptbelagt medisin.

Vil du da si at alle kjerringråd er idioti?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Kom deg til legen.

Har forresten lest mange steder at det er best å unngå å vaske seg med såpe der nede, uansett hvor mild den er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...