Nokså Skrevet 12. februar 2003 #1 Skrevet 12. februar 2003 Jeg tenker på om jeg skal begynne å gå til et privat legesenter (Volvat eller andre). Er det noen som har noen tips å gi meg - jeg bor i Oslo sentrum så jeg vil gjerne ha senter i nærheten Takknemelig for tips
Gjest care Skrevet 13. februar 2003 #2 Skrevet 13. februar 2003 Jeg har brukt byporten tannlegesenter. Der har de også leger. Det er sentralt, gode åpningstider og god service. :blunke:
Gjest Marja Skrevet 14. februar 2003 #3 Skrevet 14. februar 2003 Hvis du er gravid (og det er du vel siden du skriver her :-) vil jeg anbefale dr. Anne Hannås spes. i gynekologi/fødselshjelp i Majorstuhuset. Utrolig behagelig og flink dame
Ann Forup Skrevet 14. februar 2003 #5 Skrevet 14. februar 2003 hei jeg brugte oslo akutten, og jeg kan varmt anbefales slik behandling skal man lede længe efter minder mig om at jeg må sende ham et takke kort og en buket blomster...
Gjest Baremeg Skrevet 18. februar 2003 #6 Skrevet 18. februar 2003 Jeg vil anbefale Torkild Ruud (gynekolog/fødselsspes.) på majorstua. Kirkeveien 64 b Han er behagelig og flink. Prøv han du! Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå