Gå til innhold

God burger i Lillestrøm/Strømmen?

Anbefalte innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

Noen som vet om et sted som selger gode burgere i Lillestrøm/Strømmen? Jeg er litt kresen, godt vant fra Trondheim med Sesamburger ;) ...også har jeg en liten crave etter burger akkurat nå (og null ingredienser til å lage det fra skratch... :sjenert: )

Har mest lyst på take-away siden jeg ikke akkurat er i humør til å gå ut og spise, men dersom det finnes kafeer i område som serverer god burgere (og annen mat) så kan det være et fint tips til neste gang (vi har ikke bodd her så lenge).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke helt hvordan burgeren er der, men Klimt har en del god mat...

Kanskje litt fullt der nå?

Ellers så har du

- Egon

- Jekyll & Hyde

Det er i lillestrøm.

Saga i strømmen har take away

*tenker*

Skrevet

"Snuser'n" på Løvenstad har en sinnsykt god hamburger. Snus og snacks heter det vel hvis jeg ikke tar helt feil.

Den burgeren er utrolig god! :)

Skrevet
"Snuser'n" på Løvenstad har en sinnsykt god hamburger. Snus og snacks heter det vel hvis jeg ikke tar helt feil.

Jaaaa... snuser'n husker vi :)

De har god toast også!

Skrevet
Jaaaa... snuser'n husker vi  :)

De har god toast også!

Jepp ;)

Skrevet

Er det den som ligger i høyblokka? Der har iallefall god kebab.

Skrevet
Er det den som ligger i høyblokka? Der har iallefall god kebab.

Nei...det er RP som ligger der. Denne her ligger ved siden av videosjappa...Ehm..Løvenstad video heter det tror jeg. :)

Skrevet

Ikke akkurat take-away, men burgeren i Stilla café på Fagerborg Hotel anbefales! Skikkelig grov, hjemmelaget med fersk champignon, bacon og masse digg. Lammeburger har de også av og til... mmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...