Bvlgari Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Jeg har opplevd noen ganger at når jeg står i kø, så står det menn bak meg og lukter på håret mitt. At det har skjedd når jeg har stått i kø inn til en nattklubb, så har jeg bare tenkt at det har sikkert noe med alkoholinntak å gjøre. Men når jeg opplever det på butikken, da.. Jeg har veldig langt hår, så det er ikke alltid jeg har full kontroll på hvor alt håret er. Jeg må jo si at jeg bare ler av det for det er jo ganske uskyldig. Men jeg tenker at jeg ville jo aldri ha luktet på andre folk sånn, så jeg spør her inne: Gjør dere gutter slikt til vanlig? Sånn at det er vanlig, men at enkelte bare ikke klarer å være like diskre som andre?
Gjest Pax Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Det har jeg ikke opplevd. Håper ikke det er vanlig, liker ikke at fremmede mennesker bryter intimsonen.
Snøkule Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har aldri skjedd meg heller. Så sannsynligvis ikke noe som alle gjør. Endret 6. januar 2007 av Snøkule
Gjest Nattblomst Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Hva slags shampo bruker du? En som lukter veldig godt?
Snøkule Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Hva slags shampo bruker du? En som lukter veldig godt? ← Kanskje den lukter fotball og øl *generaliserer*
Wildy Skrevet 6. januar 2007 #6 Skrevet 6. januar 2007 Jeg hadde tidligere skikkelig langt hår og jeg opplevde flere ganger at menn luktet på og tok på håret mitt. Ikke bestandig like trivelig, men svært ofte virket det som det var mere instinkt enn overveid handling.
Gjest Phenomena Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Det har jeg aldri opplevd, og håper jeg slipper å oppleve det.
Gjest Valiant Thor Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 ja alle menn er like.............alle ca 3.1 milliarder menn i verden gjør akkurat det samme. Vi er som roborter det er ingen forskjell. vi er prikk like vi tenker likt og gjør det samme. jeg synes egentlig det er litt idiotisk og spør gjør alle dette....For og si det sån det var en kvinne som uten grunn klapset meg på baken skal jeg da spør gjør alle kvinner det klapser vilt fremdes menn på baken ?
Gjest Maxagaze Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 Jeg hadde tidligere skikkelig langt hår og jeg opplevde flere ganger at menn luktet på og tok på håret mitt. Ikke bestandig like trivelig, men svært ofte virket det som det var mere instinkt enn overveid handling. ← ..eller mangel på egenkontroll.. ? Høres rart ut at man ikke har normal folkeskikk til å la være å ta på vilt fremmede mennesker !?
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 ja alle menn er like.............alle ca 3.1 milliarder menn i verden gjør akkurat det samme. Vi er som roborter det er ingen forskjell. vi er prikk like vi tenker likt og gjør det samme. jeg synes egentlig det er litt idiotisk og spør gjør alle dette....For og si det sån det var en kvinne som uten grunn klapset meg på baken skal jeg da spør gjør alle kvinner det klapser vilt fremdes menn på baken ? ← Nåmen... så sint atte... Du har ikke vurdert at det bare er en talemåte???
Bvlgari Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. januar 2007 Nei, håret mitt lukter ikke fotball og øl. Jeg bruker god shampo ja. Liker at håret lukter godt. Vasker det hver dag. Men hadde ikke regnet med at folk lener seg fram og du liksom hører *sniffet* når de lukter. Har også opplevd at folk tar på det, ja. Kanskje det er som Wildy sier at det handles på instinkt?
Sukkersøta Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 Du er sikkert ei veldig søt jente med fint hår. Derfor blir de sikkert nyskjerrig om håret lukter godt også
Supraspinatus Skrevet 7. januar 2007 #15 Skrevet 7. januar 2007 Jeg lukter på håret til kjæresten min når jeg er inntil henne.... om det teller hehe.. men det er fordi det lukter så godt! men tror ikke du skal være redd for at du ble utsatt for en krenkelse... jeg ser to muligheter. 1. håret ditt luktet kjempegodt, mennene må bare finne ut om det er du som lukter så godt eller blomstene ved kassen. 2. Det lukter fælt. Mennene lukter for å se om det er ditt hår, eller om de har sluppet en fis.
Gjest Tweek Skrevet 8. januar 2007 #16 Skrevet 8. januar 2007 Jeg var på byen med ei, og kom i snakk med 2 gutter som var på besøk i byen for å sjekke utestedene. De var ganske koselige, men når de begynte å sniffe på dreadsene til veninna mi ble det rart. Så skulle de absolutt fortelle oss at håret hennes stinka. Så vi begynte å fortelle de rundt i køen om at de sniffer på håret og spurte de om de pleiede å gjøre det. Det hele ble til at alle vi jenter som stod rundt der lo av de
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. januar 2007 #19 Skrevet 8. januar 2007 Jeg var på byen med ei, og kom i snakk med 2 gutter som var på besøk i byen for å sjekke utestedene. De var ganske koselige, men når de begynte å sniffe på dreadsene til veninna mi ble det rart. Så skulle de absolutt fortelle oss at håret hennes stinka. Så vi begynte å fortelle de rundt i køen om at de sniffer på håret og spurte de om de pleiede å gjøre det. Det hele ble til at alle vi jenter som stod rundt der lo av de ← hei hallo goddag! :D Og jeg hadde vasket den dagen, bivoks er faen ikke til å tulle med haha! Skittent hår FTW.
Yme Skrevet 8. januar 2007 #20 Skrevet 8. januar 2007 Jeg syns det er litt rart. Jeg har opplevd en gang, at jeg sto sidna en jente, så fikk jeg plutslig veldig lysst til å lukte på håret hennes... Det har bare skjedd den ene gangen, å jeg skjønner ikke hva det kan vøre forno rart. Kansje det har noe med feromoner og sånt, å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå