Gjest Kaploink Skrevet 12. mars 2007 #61 Del Skrevet 12. mars 2007 Eg ser Lost og Prison Break fast (lastar ned så fort dei kjem), og ellers Akutten i blandt. Ellers såg eg ferdig Six Feet Under for ein månads tid sidan. Litt vemodig sidan det var min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 12. mars 2007 #62 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg følger med på: Lost Gilmore Girls Grey's Anatomy Dansefeber og av og til: Hotel Cæsar Frustrerte Fruer Home and Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 12. mars 2007 #63 Del Skrevet 12. mars 2007 hotell cæsar seks som oss frustrerte fruer farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 15. mars 2007 #64 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg må se House. Ellers liker jeg godt Grey's Anatomy og Desperate Housewives, men sistnevnte er ikke et must. Har også fått øynene opp for Scrubs og That 70s Show. Serier jeg savner (og som SVT/TV3 snart må sende igjen!), er Nip/Tuck og Weeds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. mars 2007 #65 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg følger med på - Frustrerte fruer - TopModel - Prison Break Også hender det jeg ser på - Kongen av Queens - Dawsons Creek (blir så nostalgisk...) - Friends (selv om jeg har sett det 100 ganger før..) - Criminal Minds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luci Skrevet 15. mars 2007 #66 Del Skrevet 15. mars 2007 Carnivale er utrolig viktig å få med seg. Six feet under og Sopranos, men jeg er aldri hjemme når de går! Family Guy og Frustrerte Fruer, såklart. Og om jeg tilfeldigvis skrur på tv'n og Simpsons, Kongen av Queens eller Seinfeldt er på så kan jeg se på det. Teller Nytt på Nytt som en serie? Det er iallefall noe jeg prøver å få med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 15. mars 2007 #67 Del Skrevet 15. mars 2007 Nå for tida følger jeg med på Grey's Anatomy (startet i går), Cold Case når jeg husker, og favoritten Criminal Minds. Jeg ser også på Akutten, men det er ingen favoritt. Ellers har jeg The L Word, nip/tuck og american dad på maskinen som jeg ser på innimellom. Utlendigheten har gjort meg til TV-slave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. mars 2007 #68 Del Skrevet 15. mars 2007 Mine favoritter: - Home and away - Greys anatomy - House - Criminal Minds Det er vel disse jeg følger med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mystify Skrevet 22. mars 2007 #69 Del Skrevet 22. mars 2007 E.R/Akutten (på dvd) Smallville (på dvd) Charmed (på dvd) Buffy (da denne gikk, har nå på dvd) og så hender det at jeg får med meg episoder av Ugly Betty, Prison Break eller Lost når jeg er borte hos kjæresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 23. mars 2007 #70 Del Skrevet 23. mars 2007 Nå for tiden følger jeg ikke med på noen serier. Ser på Home and Away når jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 23. mars 2007 #71 Del Skrevet 23. mars 2007 Ingen. Jeg betaler jo ikke lisens, men jeg har tv-kort på pcen min så jeg ser på repriser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 24. mars 2007 #72 Del Skrevet 24. mars 2007 Har begynt å bli hekta på Dirty Jobs på Discovery. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå