Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2007 #41 Skrevet 23. februar 2007 Jeg hadde en ball med røde roser, og røde bær hengende fra en svart kjetting Var også kledd med endel av den røde tyllen som jeg hadde i sløret.. har ikke bilder på denne maskinen, men skal finne... den var veldig meg ← Gleder meg veldig til å se!
Vårbrud07 Skrevet 28. februar 2007 #42 Skrevet 28. februar 2007 Jeg bestilte bukett på tirsdag, ba om noe slikt som denne. Er spent på å se resultatet på lørdag! ← Nydelig bukett. Faktisk samme som jeg sendte forslag om til min dekoratør, men jeg skal ha hvite roser
090607 Skrevet 28. februar 2007 #43 Skrevet 28. februar 2007 http://www.svartbrud.se - her har de mange fine buketter. Jeg har falt for denne med roser, men de har bilde av mange andre type blomster også! http://www.svartbrud.se/Galleri.asp?cat=2&ImgID=29&BrudID=55 ← Da var den også bestilt! Har fått prisforslag på ca 2500... Har dere andre fått pris?
♥Mirella♥ Skrevet 28. februar 2007 #44 Skrevet 28. februar 2007 Hehe...ingen som tør å la brudgommen bestille blomsterbuketten ser jeg? Trodde det var sånn det skulle være jeg, så jeg har sagt til min forlovede at det må han ta seg av. Har forklart at den må være laaaaaang (jeg har veldig stort og "tyllete" skjørt på brudekjolen, må ha en bukett som gjør helehetsinntrykket litt slankere tenker jeg), og så vet han vel at den må være rosa. Er litt usikker på om jeg kommer til å holde meg til denne løsningen, men blir jo utrolig spennende å se buketten på bryllupsdagen dersom jeg greier å holde meg unna. Kommer til å levere bilde av kjole og smykker osv til blomsterdekoratøren da.
Vårbrud07 Skrevet 5. mars 2007 #45 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Da var den også bestilt! Har fått prisforslag på ca 2500... Har dere andre fått pris? ← Har fått pris på den buketten jeg linket til et par innlegg over her: 575 DKK for min, skal ha den jeg linket til i hvittoner, brudepikebukett i samme farger 125 DKK og knappehullsblomst som står i stil 50 DKK Veldig fornøyd med prisene ja..... Endret 5. mars 2007 av Vårbrud07
Ninen Skrevet 7. mars 2007 #46 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hehe...ingen som tør å la brudgommen bestille blomsterbuketten ser jeg? Trodde det var sånn det skulle være jeg, så jeg har sagt til min forlovede at det må han ta seg av. ← Hos oss var det mannen som ordnet buketten, i samarbeid med min forlover (som hadde sett kjolen og hadde peiling på blomster). Forloveren min var litt rådgiver, men mannen tok avgjørelsene. Han gjorde en kjempegod jobb, og jeg tror buketten ble finere enn om jeg hadde bestemt selv. Jeg hadde nok ikke gått for en så flott drømmebukett, men nok heller tenkt på å spare litt der. Ble veldig glad for den fine buketten mannen min ville jeg skulle ha Endret 7. mars 2007 av Ninen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå