Shabana Skrevet 9. januar 2007 #21 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har veldig lyst å ha liljer i buketten min, men jeg vet ikke helt. Hvis jeg skal ha det har jeg fått høre at jeg ihvertfall ikke må ha hvite fordi det hører begravelse til... men hva vet vel jeg. Har jo bare vært forlovet i 17 dager
mowgli Skrevet 9. januar 2007 #22 Skrevet 9. januar 2007 Her er noen av mine favoritter: Roser I Roser II Roser III Bare med rosa roser... hvitt blir for kjedelig til kjolen... Roser IV Roser V Som dere sikkert skjønner, jeg skal ha roser
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #23 Skrevet 9. januar 2007 Huff, jeg vet ikke hvordan buketten min skal være ennå. Jeg ønsker meg allerhelst en bukett med liljekonvaller, men jeg har hørt at de er dyre når jeg skal gifte meg (21.04.07) Jeg har ikke så lyst på roser, og jeg vil ikke ha cala heller. Og så er fargene i bryllupet lhvitt (krem/ivory) ysegrønt og sølvgrått, og jeg aner ikke hvilke blomster man kan få som er sølvgrå??? Må vel bli noe perler eller noe sånt, men jeg har ikke sett noen buketter med perler og sånt. Og så vil jeg jo gjerne ha litt farge på buketten, ikke bare hvitt, for kjolen er hvit og hvite buketter forsvinner liksom mot kjolen. Huff, vanskelig! ← Snakk med dekoratøren, du! Jeg er helt sikker på at hun har noen gode forslag og at du blir fornøyd når du har buketten i hånden. Du behøver slett ikke å vite noe som helst om hvordan du vil ha buketten når du bestiller
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. januar 2007 #24 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har veldig lyst å ha liljer i buketten min, men jeg vet ikke helt. Hvis jeg skal ha det har jeg fått høre at jeg ihvertfall ikke må ha hvite fordi det hører begravelse til... men hva vet vel jeg. Har jo bare vært forlovet i 17 dager ← Tull og fanteri. Liljer er nydelige blomster som passer til mye mer enn begravelser! Gamle tanter og bestemødre (og de som har lært trendsansen sin fra dem) følger ikke helt med i de siste årtiene, vettu
Anea Skrevet 9. januar 2007 #25 Skrevet 9. januar 2007 Jeg plantet en blå hortensia i hagen i fjor sommer, og håper at den kommer opp like fint i år. ← Jeg jobber på hotell, og ser mange flotte bruder og brudebuketter i løpet av sommermånedene Den jeg husker best er nettopp en med kun blå hortensia. Enkel og kjemenydelig Sånn vil jeg også ha!
*Emma* Skrevet 9. januar 2007 #26 Skrevet 9. januar 2007 Hedda78- hva med noe SLIKT fargene kan du jo sikkert endre...menpeoner og liljekonvall var dødskuult syns jeg...
*Emma* Skrevet 9. januar 2007 #27 Skrevet 9. januar 2007 Enig i at blått er helt nydelig. Jeg finner sååååååå mange fine. Glad jeg har bestemt meg og bestilt.... Jeg syns DENNE blålilla var ganske fin også. Ser ut som liljer, ranunkler og perleblomster: bilde Roser, hortensia og stephanotis (eller hva den lille hvite heter) bilde Stor hortensia bukett bilde Enda en m liljekonvall..og erteblomster tror jeg bilde Liljer og peoner...nydelig..bilde Roser og liljer.... bilde
Majabeth Skrevet 9. januar 2007 #28 Skrevet 9. januar 2007 Roser, hortensia og stephanotis (eller hva den lille hvite heter) bilde Å, denne likte jeg veldig! Jeg er på utkikk etter noe med lyseblått i, for det er en farge som skal "gå igjen" hos oss...
Doratheexplorer Skrevet 9. januar 2007 #29 Skrevet 9. januar 2007 Her finner dere mange flotte buketter
Frey Skrevet 25. januar 2007 #31 Skrevet 25. januar 2007 For meg er fargekombinasjonen og formen på buketten viktigere enn hvilke blomster - så lenge det ikke er nelliker Min vil gå i forskjellige rosanyanser, skarp lilla og litt grønt, og ha tyngde øverst og så henge ned foran. Kjolen min blir veldig enkel og da tåler den en fargerik og kraftig bukett.
Sunbird Skrevet 25. januar 2007 #32 Skrevet 25. januar 2007 Jeg skal ha en enkel bukett med røde roser. Noe ala dette kanskje: http://www.bernzonsblommor.se/view_image.asp?p1=722&p2=En klassiker&p3=underbart röda rosor, tät och dramatiskt romantisk!
090607 Skrevet 25. januar 2007 #33 Skrevet 25. januar 2007 http://www.svartbrud.se - her har de mange fine buketter. Jeg har falt for denne med roser, men de har bilde av mange andre type blomster også! http://www.svartbrud.se/Galleri.asp?cat=2&ImgID=29&BrudID=55
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. januar 2007 #34 Skrevet 25. januar 2007 Har ikke tenkt så mye på det enda, men ser for meg noe med kun hvite/lyse blomster. Vil ha noen få, store blomster, heller enn mange små. Knytes sammen med et bredt silkebånd. F.eks. noen store roser. Eller peoner (er det en type rose kanskje?). Eller liljer. Enkelt er stikkordet. Og helst billig...
naley Skrevet 21. februar 2007 #35 Skrevet 21. februar 2007 Jeg skal ha en hvit ball av roser, men lange grønne "strå" som det er festet en perle på hvert strå. ← Noen som har bilde av slik brudebukett?
Chihiro Skrevet 22. februar 2007 #36 Skrevet 22. februar 2007 Jeg bestilte bukett på tirsdag, ba om noe slikt som denne. Er spent på å se resultatet på lørdag!
Doratheexplorer Skrevet 22. februar 2007 #37 Skrevet 22. februar 2007 Jeg bestilte bukett på tirsdag, ba om noe slikt som denne. Er spent på å se resultatet på lørdag! ← Lekker bukett Så du gifter deg på lørdag du?
minemor Skrevet 22. februar 2007 #38 Skrevet 22. februar 2007 Jeg hadde en ball med røde roser, og røde bær hengende fra en svart kjetting Var også kledd med endel av den røde tyllen som jeg hadde i sløret.. har ikke bilder på denne maskinen, men skal finne... den var veldig meg
Chihiro Skrevet 23. februar 2007 #39 Skrevet 23. februar 2007 Lekker bukett Så du gifter deg på lørdag du? ← Ja, det gjør jeg Blir et minibryllup, men blomstene må være skikkelige likevel!
Doratheexplorer Skrevet 23. februar 2007 #40 Skrevet 23. februar 2007 Ja, det gjør jeg Blir et minibryllup, men blomstene må være skikkelige likevel! ← Så spennende, håper vi får høre litt om hvordan den store dagen din har vært LYKKE TIL!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå