Gå til innhold

vaginal orgasme..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

er det noen her som kan gi meg råd om hvordan jeg kan få vaginal orgasme?

er det mange her som får det?

jeg har ikke noen problemer med å få klitoris-orgasme,men vil så gjerne ha litt mere..

når kjæresten min er inne i meg,og jeg bare ligger å klemmer litt rundt han-helt rolig,blir det kjempegodt,det virker som om det bygger seg opp men ..thats it..:(

så kom igjen og gi meg gode råd!! ;-)

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurt med stillinger som gjør at din klitoris kommer i kontakt med hans mage (eller nedre del av magen da, om du skjønner hva jeg mener).

I vanlig misjonær kan man være heldig å treffe, men da må han holde ut lenge i samme stilling. En annen variant er at du sitter på fanget hans, slik at du kan sitte tett inntil ham. Da er det du som har kontrollen, og det kan være litt lettere å få til da.

Ellers er ikke dette så veldig vanlig da, mange får det aldri til, andre opplever det bare noen få ganger. Men det er gøy når det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp tanken på vaginal orgasme jeg, for meg er ikke det noe viktig.

Klitoris-orgasme gir meg mer enn deilig glede :sjarmor:

Men for å få vaginal orgasme må man jobbe lenge, og mannen må være utholdende har jeg hørt. Han må da støte inn i deg slik at han treffer ditt g-punkt, han må støte med en vekt på rundt 3 kg (tror jeg det var? :roll: ), og dette må han gjøre lenge - hvor lenge kommer an på deg det... Kanskje et par timer, det er ikke uvanlig. Før den vaginale orgasmen melder sin ankomst kan du føle det som om du er veldig tisse-trengt. Så tisse-tranghet er her en postiv ting, hold ut og kanskje du vil oppleve en orgasme du aldri engang har drømt om tidligere :wink:

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er egentlig viacreme?

har aldri hørt om det..

kjæresten min holder ut lenge,så det er ikke han det stopper i ..:)

tror jeg har fått det med en tidligere kjæreste,men det er mange år siden...jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år,så vi skulle nå være trygge nok på hverandre også,men må innrømme at når jeg bruker lang tid,så tenker jeg på om han synes det begynner å bli kjedlig,så jeg spenner meg vel litt....:( (han benekter selvsagt at det er kjedelig,men tanken er der lell..)

takker foor fine svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...