Gjest Valiant Thor Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hva slags slekskap tror dere disse 2 på bildet er. Eller tror dere at de ikke er i slekt. http://msnbcmedia4.msn.com/j/ap/ny12212290041.widec.jpg
Gjest Valiant Thor Skrevet 6. januar 2007 #3 Skrevet 6. januar 2007 Vel man er kanskje ikke i slekt med at man har samme de samme gene og blodet. Men man er da i slekt når man er gift Ihvertfall på en måte
Sin Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 Jeg tror ikke, jeg vet. Man er vel i familie når man er gift, ikke i slekt?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 hohoho secretary, sadodama med gullerot i munnen :D
Gjest Valiant Thor Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Man er vel i familie når man er gift, ikke i slekt? ← jo familie ville vel vært et mer riktig ord og bruke.
Yme Skrevet 6. januar 2007 #11 Skrevet 6. januar 2007 Vel man er kanskje ikke i slekt med at man har samme de samme gene og blodet. Men man er da i slekt når man er gift Ihvertfall på en måte ← Ja, okei. Skjønner hva du mener. Hmm... Jeg tror de på bildet er søsken.
Gjest Valiant Thor Skrevet 6. januar 2007 #12 Skrevet 6. januar 2007 For og gi svaret. Det er Maggie og Jake Gyllenhaal og de er bror og søster. Så alle som sa de var mann og kone....Dere er syke syke syke syke i hode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå