Pogofrops Skrevet 6. januar 2007 #1 Skrevet 6. januar 2007 Hei Jeg har hatt både sveise-på extensions og clip on - clipp off. Da Jeg skulle sveise fikk jeg hår med kvalitet som ikke holder mål, så nå vil jeg ha clip on istedet. Jeg er redd for å svi vekk mange tusener på dårlig hår igjen, så da spør jeg dere Noen som har hørt om Saras Clip on - Clip off? Eller Clip on fra Mingle? Batistone tror jeg er utelukket for min del.. Vær så snill å del alle deres erfaringer med meg,
kitekatt Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Hei, kan ikke svare deg, men hvorfor er Batistone uaktuelt for deg? Vurderer å bestille derfra skjønner du
Pogofrops Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2007 Hei, kan ikke svare deg, men hvorfor er Batistone uaktuelt for deg? Vurderer å bestille derfra skjønner du ← Hei Rett og slett fordi jeg ikke tørr bruke penger på noe jeg ikke har prøvd før, siden jeg bruke 4 tusen på hår til sveising, som kun holdt 5 uker. Batistone skal ha meget godt hår, men det er limet jeg er usikker på.. Hvis du ikke allerede har gjort det anbefaler jeg deg å goggle litt på Batsitone, (det gjorde jeg i går), så kan du lese om de forskjellige erfaringene med produktet.
Gjest Deception Skrevet 6. januar 2007 #4 Skrevet 6. januar 2007 For lenge siden (slutten av 90-tallet, da extensions var veldig in) hadde jeg extensions fra Dome. Dette er ikke ekte hår (takk og pris, jeg liker ikke tanken), og blir flettet, for så å bli smeltet på med et slags lim og tang. Det satt til det ble tatt ut, for å si det sånn. På det meste hadde jeg 200 biter hår satt på, og mistet ikke en eneste lengde. Jeg ble stort sett lei etter maks tre måneder, så det var en dyr fornøyelse. Det eneste man må unngå med denne typen extensions, er å bruke balsam som gjør håret glatt. Da jeg tok dem ut igjen, hadde mitt eget hår vokst, og var ikke spesielt slitt eller medtatt.
Pogofrops Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2007 Det er den siste typen extensions jeg har brukt (samme som sveising).. Håret har keratin fester og man smelter det på. (?) Jeg tok dette håret ut før jul, da hadde det floket seg så mye der hvor festene sitter, at det kjenntes ut som en dreads. Alfor dårlig kvalitet på både lim og hår. Skal ta å sjekke ut Dome jeg:) Takk for svar
Pogofrops Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2007 For lenge siden (slutten av 90-tallet, da extensions var veldig in) hadde jeg extensions fra Dome. Dette er ikke ekte hår (takk og pris, jeg liker ikke tanken), og blir flettet, for så å bli smeltet på med et slags lim og tang. Hvordan ble håret, etter som det ikke var ekte? så det fint ut, og holdt seg bra?
kitekatt Skrevet 6. januar 2007 #7 Skrevet 6. januar 2007 Da må man vel ta det ut når håret har vookst en cm eller to? Kan bli kjempedyrt. Var det jeg syntes virket ok med det andre, for det var bare å ta det av, og på igjen lengre inn etterhvert som håret vokser. Eller har jeg misforstått Dome nå?
Gjest Deception Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Hvordan ble håret, etter som det ikke var ekte? så det fint ut, og holdt seg bra? ← Jepp, det så fint ut, og ikke minst ble håret mitt, som er utrolig glatt og ekkelt mykt, lettere å håndtere. Men jeg kjørte ikke naturlig look hele tida; på det meste hadde jeg fem ulike farger i håret. Den siste runden hadde jeg kun svarte extensions (som mitt eget hår), og da så det veldig naturlig ut. Da må man vel ta det ut når håret har vookst en cm eller to? Kan bli kjempedyrt. Var det jeg syntes virket ok med det andre, for det var bare å ta det av, og på igjen lengre inn etterhvert som håret vokser. Eller har jeg misforstått Dome nå? ← Tja, jeg har tålmodighet som en femåring, så det lengste jeg hadde dem i, var 10-12 uker. Men det avhenger også av hvor raskt håret ditt vokser, hva slags farge håret er, og hvordan festene blander seg med det ekte håret ditt. Hvis de er mer skjult, kan du nok ha extensions-ene i håret lenger. Jeg likte Dome; det gav litt mer hold til håret mitt, og jeg kunne oppføre meg som helt normalt, og slapp å bruke spesialprodukter.
Gjest Gjest_Bergen_* Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Hva bestemte du deg for? Jeg sitter nå og vurderer Saras click on click off, og håret fra Mingle. Hvilket skal jeg ta? Jeg har forstått hvordan Saras hår festes, men håret fra Mingle er jeg usikker på. Festes disse likt?
ehv61 Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Kjøpte meg click on click off fra Eurosocap.no. ekte menneskehår. Og jeg er svært fornøyd. vil ikke sveise på. har sett for mye dårlige resultater.Kjempedyrt er det også.
Sweetiepie Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hei Rett og slett fordi jeg ikke tørr bruke penger på noe jeg ikke har prøvd før, siden jeg bruke 4 tusen på hår til sveising, som kun holdt 5 uker. Batistone skal ha meget godt hår, men det er limet jeg er usikker på.. Hvis du ikke allerede har gjort det anbefaler jeg deg å goggle litt på Batsitone, (det gjorde jeg i går), så kan du lese om de forskjellige erfaringene med produktet. Jeg skal i allefall si deg en ting, og det er at jeg har hatt batistones hår i siden januar, og tok det nettopp ut, og slet som bare F*** for å få det ut. Det satt! Trodde ikke det satt så bra etter ca 6mnd, men jaggu meg gjorde det det. Ble positivt ovveraska. Men fikk jo advarsler om at det satt bra da. Det er ikke vanlig tape, men gummiert taep. litt vaskelig å forklare. Innlegg endret. - lillesky (mod) Endret 4. juli 2007 av lillesky
Gjest Tanita Skrevet 5. august 2007 #13 Skrevet 5. august 2007 Er det vanskelig å feste Batistone selv? Eller tar dere med håret til frisøren så h*n gjør det?
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Hei! Hadde bare et spørsmål. Jeg har lyst og kjøpe meg clip-on, men ikke over nett. Vil se hvordan det ser ut før jeg kjøper noe. Er det noen som vet ca pris for clip-on extensions hos frisører?
Gjest Gjest_karina_* Skrevet 22. januar 2009 #15 Skrevet 22. januar 2009 Hei Jeg har hatt både sveise-på extensions og clip on - clipp off. Da Jeg skulle sveise fikk jeg hår med kvalitet som ikke holder mål, så nå vil jeg ha clip on istedet. Jeg er redd for å svi vekk mange tusener på dårlig hår igjen, så da spør jeg dere Noen som har hørt om Saras Clip on - Clip off? Eller Clip on fra Mingle? Batistone tror jeg er utelukket for min del.. Vær så snill å del alle deres erfaringer med meg, Hei :-) jeg vet at www.bobbys.com har click on-off extensions i flere forskjellige farger. De skal visst være gode. Så jeg skal prøve selv.
DDuck Skrevet 22. januar 2009 #16 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg jobber både med Batistone og Sara's i salongen min Batistone syns jeg var bare tull... det falt av fort og kjentes ikke skikkelig naturlig ut... Koster en del gjør det også.. Men Sara's er jeg storfornøyd med Håret føles helt naturlig og er fint og glansfullt.. Og så slipper man alle de vonde festene og stygge teipremsene i hodebunnen Bruk penger på Sara's hvis du skal prøve en av dem Jeg tar 1700 for clip-on, men jeg har hørt om frisører som tar helt opp i 4000,- for samme merket som jeg fører Endret 22. januar 2009 av dinedama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå